AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Kjøpte meg leilighet i mai og hadde overtakelse i går. I dag når jeg skal sette vaskemaskinen på plass ser jeg at det er en plass man kan koble til slangen det vannet skal inn, men finner ingen plass hvor man fester slangen der vannet skal gå ut?? Skjønner jo det er teit av meg og ikke sjekke dette ordentlig men siden det stod en vaskemaskin der fra før og det stod "opplegg for vaskemaskin" i prospekt tenkte jeg jo at det var i orden. Aldri installert noe vaskemaskin før, og hadde ikke peiling på hvordan den skal se ut og hvilke rørutganger man trenger? Alle i familien min bor langt unna så de har ingen mulighet til å hjelpe meg. Skal jeg ringe en rørlegger og få sett på det? Er det evt vanskelig å få en rørlegger til å lage et uttak så jeg slipper å bare legge slangen i dusjen når jeg skal vaske klær? Hilsen litt flau og dum 20 åring som har lært seg å sjekke sånne ting på forhånd. Er i en leilighet så har ikke mulighet til å ha vaskemaskinen noe annet sted heller.. Anonymkode: 8cb1a...3f7
DysterPytten Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Har du mulighet til å ta et bilde å se hvordan det ser ut bak maskinen? Du har ikke et rør som stikker opp hvor du kan sette slangen nedi? Mulig forrige eier bare slapp det i vasken, sluken i dusjen eller noe :/ 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Er leiligheten helt ny, eller har der bodd noen før deg i den? Har det bodd noen der før så ringer du dem og spør eller kontakter megler og får megler til å spørre selger. Står det opplegg for vaskemaskin i prospektet så skal det være avløpsrør til vann ut og kran for vann inn til vaskemaskinen. Anonymkode: 494e6...4fb
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 15 minutter siden, Cershae skrev: Har du mulighet til å ta et bilde å se hvordan det ser ut bak maskinen? Du har ikke et rør som stikker opp hvor du kan sette slangen nedi? Mulig forrige eier bare slapp det i vasken, sluken i dusjen eller noe :/ Er i den gamle leiligheten min nå, men skal innom den nye i mrg så kan prøve å få tatt et bilde Har ikke et sånn rør nei.. Bak vaskemaskinen her i gamle leiligheten henger det et rør på veggen hvor slangen som pumper ut vannet henger nedi. Men denne finner jeg altså ikke i den nye leiligheten. Heller ikke noe som ligner, eller egentlig noe uttak overhodet annet enn den der vannet skal inn leiligheten er totalrenovert i 2011, av et stort renoveringsfirma som bruker elektrikere og rørleggere, så er merkelig om det ikke skal være gjort ordentlig med et uttak? Skal ringe megler i morgen å høre om han evt kan høre med selger om hva de har gjort tusen takk for svar! Anonymkode: 8cb1a...3f7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Les og på nytt hva som står i prospektet om badet/vaskemaskinplassering. Anonymkode: 494e6...4fb
onyx Skrevet 3. juli 2016 #6 Skrevet 3. juli 2016 Har du sjekka om utløpet er på røropplegget til vasken hvis maskina skal stå på badet? 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #7 Skrevet 3. juli 2016 2 minutter siden, onyx skrev: Har du sjekka om utløpet er på røropplegget til vasken hvis maskina skal stå på badet? Ja, sjekk dette. Det har vi, og kunne det fordi vaskemaskinen står rett ved siden av vasken. Anonymkode: 07aca...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå