mammamor78 Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Jeg har aldri farga håret mitt, og det er mørkebrunt med litt oransje skjær når sola skinner på det. Vil ha en kaldere brunfarge, så har noen av dere prøvd lillashampo i brunt hår? Har vurdert å prøve Fudge eller Loreal sin
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 L'Oréal sin er god! Vil du gjøre der billig, så lag din egen. Da kan du justere mengden og intensiteten du ønsker. Kjøp pravana chromasilk sin lilla toner på tube, og du kan lage din egen lillashampoo av uansett shampoo og balsam. Du trenger bare en liten ertestørrelse til en hel flaske, så en tube chromasilk vil vare....ja nesten livet ut. Anonymkode: 65c2c...687
mammamor78 Skrevet 1. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: L'Oréal sin er god! Vil du gjøre der billig, så lag din egen. Da kan du justere mengden og intensiteten du ønsker. Kjøp pravana chromasilk sin lilla toner på tube, og du kan lage din egen lillashampoo av uansett shampoo og balsam. Du trenger bare en liten ertestørrelse til en hel flaske, så en tube chromasilk vil vare....ja nesten livet ut. Anonymkode: 65c2c...687 Har du prøvd Fudge eller Loreal sin på brunt hår? Hvordan ble det?? TS
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 18 minutter siden, mammamor78 skrev: Har du prøvd Fudge eller Loreal sin på brunt hår? Hvordan ble det?? TS L'Oréal sin er god, ja! Enig! Jeg bruker fudge sin lilla balsam. Har ikke prøvd fudge sin lilla shampo, men balsamen suger. Anbefaler den ikke i det hele tatt. Den er nesten ikke lilla. Bare et lite hint av lilla. Den gjør ingenting. Anonymkode: e9a42...1b0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Bruker Fudge. Den er drøy! Beste shampooen jeg har hatt. Bruker å ha den i ca 4-5 min. Er du platina må du være forsiktig, for noen kan få lillaskjær pga den er så sterk. Anonymkode: 3d64d...b46
Salka Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Jeg har fudge sin, den er veldig god og effektiv. L'Oréal tester på dyr, så den holder jeg meg laaaangt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå