FrkIA Skrevet 1. juli 2016 #1 Del Skrevet 1. juli 2016 Bor i borettslags og har et kjøkken som nå er 11 år gammelt, som jeg er rimelig sikker på at er fra Sigdal. Jeg har nå lyst til å bytte ut alle fronter, og bytte ut tre vegghengte skap, i tillegg til nye benkeplater og ny integrert komfyr/platetopp og integrert kombiskap. Det står mellom å kjøpe alt av materialer og gjøre det selv, men jeg vil da tro at jeg er ganske låst til å kjøpe hvertfall frontene og de tre nye skapene fra Sigdal, kanskje også benkeplate for at den skal passe vasken så man slipper å skjære selv? Det andre alternativet er å engasjere en "kjøkkenfornyer" som måler, bestiller og fikser alt inkl hvitevarer, og setter opp alt på 1 dag. Jeg har sett litt på Arcus Kjøkkenfornying/CreoForm. Jeg lurer på om noen har noe erfaring med hva som vil lønne seg? Hadde jeg hatt IKEA-kjøkken eller kunne brukt fronter derfra hadde det ikke vært et spørsmål om å gjøre det selv engang, men iom at Sigdal er dyrt og CreoForm er litt billigere, vil det kanskje utjevne seg selv om man betaler for arbeid hos en kjøkkenfornyer? Evt noen som har gjort et regnestykke på hvor store forskjellene vil bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå