AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Er det noen som helst form for rabatt på dyreparken billetter gjennom medlemskap eller lignende? Finner ingenting... Anonymkode: 80ce4...557
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Vet ikke. Hvilken dyrepark? Google rabattkode dyreparken Anonymkode: c0f90...4d4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Hvilken dyrepark? Google rabattkode dyreparken Anonymkode: c0f90...4d4 Dyreparken i kristiansand. Har prøvd å google men finner ikke noe. Anonymkode: 80ce4...557
Forundret.. Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Jeg vet at hvis du vil gå der mer enn en dag så koster dag nr to kun 100kr per pers. Vi var der forrige uke, men vi var kun tre stk og det var det ikke noe form for rabatt på bortsett fra dag to. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Det er for sent i år, men sparebanken sør har Gulledagen, hvor barn får fribilletter og kan ta med seg foreldrene gratis. LOS har også gitt gratisbiletter, men jeg finner ikke noe informasjon om årets LOS-dag, så jeg vet ikke om det fortsatt er aktuelt. Det har pleid å være i september, så har du eller noen du kjenner LOS som strømleverandør kan du undersøke muligheten for gratisbilletter der Anonymkode: 89758...12f 1
caroprins Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Det er Los dagen I begynnelse av september. Da er det gratis. Ellers så er det billig I slutten av August. Kan gå inn på nettsidene og se på prisene på kalenderen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå