Gå til innhold

ok....?

Gjest Lilleulv

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Build: petite

Height: tall

Weight: average

Hvordan er det mulig? :D

Men hu dama her er i hvert fall inne på åpent rom på chatten nå hvis noen er interessert... :ler: and she's naked!! almost...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Lilleulv spør vel bare om noen vil komme på chatten og chatte med henne?

Gjest Lilleulv
Skrevet

:D nei... var bare innom for å se om det var noen der, og der var nicole. Med en beskrivelse av kroppen sin som var både liten, høy og gjennomsnittlig og en link til bilder av henne i undertøyet...

Gjest Fighter
Skrevet

Vi er noen folk på chatten nå, men ingen nicole.

Skrevet

Det er en Naomi der også, med undertøysbilder på hjemmesiden. Sikkert samme jente.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Det er en Naomi der også' date= med undertøysbilder på hjemmesiden. Sikkert samme jente.

Mente naomi :$ poteito potato... :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Petite og høy er gjensidig utelukkende. Petite er sånn under 160 og godt under 50 kg, for å ha noen mål....

Hun har vel store pupper også? :tunge1:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Petite og høy er gjensidig utelukkende. Petite er sånn under 160 og godt under 50 kg, for å ha noen mål....

Hun har vel store pupper også? :tunge1:

Jepp de så jeg! Fantastisk bra... :)

Gjest Gjesten
Skrevet

Min kavaler er amerikansk, og når han refererer til build: petite er det det som vi kallar spinkel. Han omtalar meg som petite built og eg er 175 cm...

Skrevet
Min kavaler er amerikansk' date=' og når han refererer til build: petite er det det som vi kallar spinkel. Han omtalar meg som petite built og eg er 175 cm...[/quote']

Hvis du i USA går i en forretning for petite persons, så har de klær for lave mennesker, i alt fra xs til xl.

Folk på 175 går i den vanlige forretningen og kjøper sine klær. Selv har jeg petite kåpe i størrelse s, fordi normalkåpen var alt for lang i livet og på armene.

Skrevet

Javel. Veldig interessant. :roll::roll:

Hvorfor må kvinner alltid kritisere hverandre?

Hva oppnår man med å være en misunnelig fresekatt?

Misunnelig..? du Pinnochio,.. :evil: å så er vi igang..

Ikke svar!! Bare LES hva jeg skriver. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva oppnår man ved å være irettesettende?

Ikke svar!! Bare LES og DRIT i hva som blir sagt dersom det ikke behager herren! :tunge1:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Herregud... :ler: Kritiserer ikke kvinner jeg, bare sa at det var ei halvnaken ei i chatterommet som var både petite, høy og gjennomsnittlig på en gang. synes det var verdt å nevne

Skrevet

Ja altså, som noen har nevnt før, det går fint an å ha en petite build samtidig som man er høy. Hvis du lurer på hvordan det ser ut kan du jo bare titte på bildene du refererer til. Hun er spebygd, altså petite!

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja altså' date=' som noen har nevnt før, det går fint an å ha en petite build samtidig som man er høy. [/quote']

Men gjennomsnittlig vekt, da? Er det puppene som øker vekten såpass at hun får gjennomsnittlig vekt? :ler:

Skrevet

Siden når var kroppsbygning noe som økte proposjonalt med vekt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...