AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Noen her som har erfaring med å kjøpe linser fra Lenson? Er det rask levering? Får man riktig vare? Anonymkode: 3b39c...ddd
blomstre Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Jeg har bestilt linser derfra, det har gått helt smertefritt. Mine linser tar tid å produsere, men det har ikke tatt noe lenger tid via lenson enn da jeg bestilte via Brilleland. Uten rabatt er de litt dyrere enn i butikk, men de sender stadig ut epost med 10 og 15% rabatt, det hjelper. Ingenting å utsette på lenson som nettbutikk. Har hatt litt problemer med linsene, men det tenker jeg å ta med produsenten.
Suzzi Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Jeg har bestilt fra dem og er veldig fornøyd. Har ikke noe å klage på med varen og er veldig fornøyd med leveringstid. To dager etter at jeg hadde bestilt linsene fikk jeg dem i postkassen
Ms. Steele Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Får linsene 2-7 dager etter bestilling. Ingenting å utsette på noe.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Har kjøpt linser derfra nå i 6-7 år. ingenting å klage på. Én gang har jeg vært i kontakt meed kundeservice, da en bestilt pakke ikke kom frem. De sendte en ny pakke uten spørsmål, og den var fremme til normal tid, 2-3 dager. Anonymkode: 0413a...b3d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Godt å høre at dere har gode erfaringer med de Anonymkode: 3b39c...ddd
Minya Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har linseabonnement hos Lenson og jeg har aldri opplevd at de har vært annet enn gode på både service og levering. Jeg får en sms og en email noen dager før de sender avgårde linsene mine som en påminnelse og mulighet for å endre datoen for utsending i tilfelle jeg ikke er hjemme når de kommer. Så kommer det sms og email når de sender linsene, og to-tre dager senere ligger pakken i postkassa mi. Det går også smertefritt å endre abonnementet når jeg ønsker et annet intervall, en annen styrke linser når styrken endrer seg eller en annen type linser hvis man ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå