ajarRun Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Er det ikke litt gammeldags at kvinnen gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Mannen min gadd verken føde eller amme våre to barn. Han forsøkte ikke engang, men bare lo oppgitt da jeg foreslo det. Mannfolk ass. Anonymkode: c967b...e3c 9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 Jo, nå er det på tide at fedrene trår til! De har 9mnd til å få melk i puppene, sånn at de kan "Pappe".. Og morsmelkerstadninger bør hete Farsmelkerstatning. Syns du skal gå videre med dette! Neste års parole på 8 mars! :D Anonymkode: 6d285...8a0
Gjest Klopp Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 Kunne gått ammet hvis jeg hadde hatt melk, men nå er det bare sånn at menn ikke har det. Haha minner meg om sist sommer når jeg skulle holde den yngste babyen som jeg er onkel til. Var ute, varmt og gikk så klart i bar overkropp. Babyen var plutselig sulten og ville ha mat! Kan tenke deg resten. Hun fikk komme til maten sin tilslutt da. Mora tok henne.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 3 minutter siden, Klopp skrev: Kunne gått ammet hvis jeg hadde hatt melk, men nå er det bare sånn at menn ikke har det. Haha minner meg om sist sommer når jeg skulle holde den yngste babyen som jeg er onkel til. Var ute, varmt og gikk så klart i bar overkropp. Babyen var plutselig sulten og ville ha mat! Kan tenke deg resten. Hun fikk komme til maten sin tilslutt da. Mora tok henne. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Mannlig_laktasjon Anonymkode: 3c922...015 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #9 Skrevet 1. juli 2016 En kan gjøre som Billie Holiday og la barnet suge til tross for at en ikke har melk i puppene. Hvis mannen liker det, så er det jo greit. Anonymkode: edd5a...f4c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #10 Skrevet 1. juli 2016 Transkjønnede Trevor MacDonald føder og ammer egne barn: https://www.theguardian.com/society/2016/jun/20/transgender-dad-breastfeeding-pregnancy-trevor-macdonald Anonymkode: 10ae1...071
Marianne81 Skrevet 1. juli 2016 #11 Skrevet 1. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Mannlig_laktasjon Anonymkode: 3c922...015 Det er så sant. Er en øy et sted oxo der over halvparten av menn kan produsere melk og der de faktisk ammer sine små. Så mulig, og yes. Og Cellegift kan gi mannen melkekjertler. Eller kjønnsskifte hormoner.. osv osv.. Men tror jeg skal lære kidden min med engang at pupp og flaske er mat. Pumpemelk selvsagt.
WubWub Skrevet 1. juli 2016 #12 Skrevet 1. juli 2016 Om noen damer vil amme meg så er det bare til å si ifra
Gjest Klopp Skrevet 1. juli 2016 #13 Skrevet 1. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kan gjøre som Billie Holiday og la barnet suge til tross for at en ikke har melk i puppene. Hvis mannen liker det, så er det jo greit. Anonymkode: edd5a...f4c Var det jeg gjorde. For hun trodde jeg hadde mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå