Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke litt gammeldags at kvinnen gjør det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en sånn da ell?

manary-gland.jpg

AnonymBruker
Skrevet

itsjustsosad.gif

Anonymkode: 88789...444

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min gadd verken føde eller amme våre to barn. Han forsøkte ikke engang, men bare lo oppgitt da jeg foreslo det. Mannfolk ass.

Anonymkode: c967b...e3c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jo, nå er det på tide at fedrene trår til! De har 9mnd til å få melk i puppene, sånn at de kan "Pappe".. Og morsmelkerstadninger bør hete Farsmelkerstatning.

Syns du skal gå videre med dette! Neste års parole på 8 mars!  :D

Anonymkode: 6d285...8a0

Gjest Klopp
Skrevet

Kunne gått ammet hvis jeg hadde hatt melk, men nå er det bare sånn at menn ikke har det. 

Haha minner meg om sist sommer når jeg skulle holde den yngste babyen som jeg er onkel til. Var ute, varmt og gikk så klart i bar overkropp. Babyen var plutselig sulten og ville ha mat! Kan tenke deg resten. Hun fikk komme til maten sin tilslutt da. Mora tok henne. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Klopp skrev:

Kunne gått ammet hvis jeg hadde hatt melk, men nå er det bare sånn at menn ikke har det. 

Haha minner meg om sist sommer når jeg skulle holde den yngste babyen som jeg er onkel til. Var ute, varmt og gikk så klart i bar overkropp. Babyen var plutselig sulten og ville ha mat! Kan tenke deg resten. Hun fikk komme til maten sin tilslutt da. Mora tok henne. 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Mannlig_laktasjon :nigo:

Anonymkode: 3c922...015

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En kan gjøre som Billie Holiday og la barnet suge til tross for at en ikke har melk i puppene. Hvis mannen liker det, så er det jo greit. 

Anonymkode: edd5a...f4c

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så sant. Er en øy et sted oxo der over halvparten av menn kan produsere melk og der de faktisk ammer sine små. Så mulig, og yes. Og Cellegift kan gi mannen melkekjertler. Eller kjønnsskifte hormoner.. osv osv.. Men tror jeg skal lære kidden min med engang at pupp og flaske er mat. Pumpemelk selvsagt.

Skrevet

Om noen damer vil amme meg så er det bare til å si ifra

Gjest Klopp
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kan gjøre som Billie Holiday og la barnet suge til tross for at en ikke har melk i puppene. Hvis mannen liker det, så er det jo greit. 

Anonymkode: edd5a...f4c

Var det jeg gjorde. For hun trodde jeg hadde mat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...