AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Jeg sitter på en haug av brukte bøker, hovedsakelig pensumbøker fra videregående og universitet som sikkert ikke er på pensum lenger, er det noe sted jeg kan selge? Anonymkode: 74538...f5c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Det hadde vel ikke eksistet bruktbuer for bøker hvis ikke. Anonymkode: 97335...120
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 36 minutter siden, Ananas. skrev: Jeg har solgt og kjøpt masse på ibok.no Er det bedre enn Finn? Anonymkode: d3a8c...1b0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 34 minutter siden, Aamu skrev: Ja finn? facebook? Som nevnt er det bøker som ikke er på pensum lenger, tvilsomt at noen på finn.no og face kjøper disse. Anonymkode: 74538...f5c
Aamu Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som nevnt er det bøker som ikke er på pensum lenger, tvilsomt at noen på finn.no og face kjøper disse. Anonymkode: 74538...f5c Folk kjøper det. Med mindre de strider med fakta/er så gamle at de er helt utdaterte. Men man må ikke overprise.
Aviale Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bedre enn Finn? Anonymkode: d3a8c...1b0 Ja, på pensum er det det
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #9 Skrevet 1. juli 2016 17 minutter siden, Aviale skrev: Ja, på pensum er det det Takk! Jeg er ikke TS, men jeg skal legge ut noen bøker for salg. Er det lurt å vente til høsten eller er det nøyaktig det samme når jeg legger det ut? Anonymkode: d3a8c...1b0
Aviale Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Jeg er ikke TS, men jeg skal legge ut noen bøker for salg. Er det lurt å vente til høsten eller er det nøyaktig det samme når jeg legger det ut? Anonymkode: d3a8c...1b0 Det går for det samme Hvis du fortsatt studerer, tror jeg det kan være bedre å legge ut på kjøp/salg-sider for din skole etter semesterstart. Men på ibok er det bare å legge ut med en gang, det har ikke noe å si.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #11 Skrevet 2. juli 2016 3 timer siden, Aviale skrev: Det går for det samme Hvis du fortsatt studerer, tror jeg det kan være bedre å legge ut på kjøp/salg-sider for din skole etter semesterstart. Men på ibok er det bare å legge ut med en gang, det har ikke noe å si. Takk! Det var et godt tips! Anonymkode: d3a8c...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå