Gå til innhold

Uvant tenning.....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på date med en fyr for noen dager siden. Det var veldig god kjemi, han fikk meg til å le godt ved mange anledninger og tiden fløy. 

Han er totalt ulik utseendemessig av hva jeg vanligvis faller for/tenner på. Men han hadde en sjarm og utstråling som jeg ikke får ut av hodet.

Noen andre som plutselig har tent på ulik type mann enn normalt? Jeg er litt "tatt på senga", jeg går rundt å er småfnisete, småkåt og sprudlende når jeg tenker på han. Og vi har kun snakket i 10 dager og møttes en gang. Vi skal treffes igjen om noen dager :-))

Anonymkode: 9c221...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på date med en fyr for noen dager siden. Det var veldig god kjemi, han fikk meg til å le godt ved mange anledninger og tiden fløy. 

Han er totalt ulik utseendemessig av hva jeg vanligvis faller for/tenner på. Men han hadde en sjarm og utstråling som jeg ikke får ut av hodet.

Noen andre som plutselig har tent på ulik type mann enn normalt? Jeg er litt "tatt på senga", jeg går rundt å er småfnisete, småkåt og sprudlende når jeg tenker på han. Og vi har kun snakket i 10 dager og møttes en gang. Vi skal treffes igjen om noen dager :-))

Jepp! Helt normalt!

AnonymBruker
Skrevet

Motsetninger tiltrekker:) Jeg er ei veldig rocka jente med tatoveringer og hører kun på metal osv, mørk i stilen og alt det der. Svart hår. Har normal kropp, bryr meg ikke om trening men får daglig mosjon osv. Han jeg dater kler seg "pent" til mann å være, stor kar fordi han trener mye og har ikke blekk på kroppen i det hele tatt, blond og langt ifra metalfyr. Han er verdens fineste:) 

Anonymkode: 4219d...4b1

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motsetninger tiltrekker:) Jeg er ei veldig rocka jente med tatoveringer og hører kun på metal osv, mørk i stilen og alt det der. Svart hår. Har normal kropp, bryr meg ikke om trening men får daglig mosjon osv. Han jeg dater kler seg "pent" til mann å være, stor kar fordi han trener mye og har ikke blekk på kroppen i det hele tatt, blond og langt ifra metalfyr. Han er verdens fineste:) 

Anonymkode: 4219d...4b1

Ja jeg hører de sier det, men bare litt overrasket. Blir spennende å se hvor dette bærer 😉 Så uvant for meg å synes en stor mann på nesten 2 meter er sexy. Men det er vel gjerne ikke så dumt å ha en kjekk bamse til å passe på meg

Skrevet

Han jeg nå er sammen med er ikke lik de jeg tidligere har likt og syntes var attraktive. Men med sin sjarm, humor og personlighet så ble jeg så tiltrukket og forelsket som jeg aldri tidligere har vært før. Og nå forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke likte den type menn før, for han er jo verdens beste :) 

AnonymBruker
Skrevet

Liten oppdatering og utløp for litt "seksuell frustrasjon" ;p var på en avslappende hjemmedate hos denne karen i går. Og jeg sitter igjen med en sterkere følelse enn sist. Er konstant kåt, våkner og er det. Og jeg har vært litt "død" der nede i lang tid. Det ble kun deilig klinings i går, kunne gått hele veien, men jeg ønsket å vente, og det respekterte han :) Jeg vet ikke om dette kun er fysisk tiltrekning (lenge siden jeg har hatt sex), eller om jeg er betatt..?!? Vet ikke hva det er med han, men lenge siden jeg har vært så kåt på noen jeg ikke kjenner.

Jeg tiltrekkes normalt sett av slanke/lett veltrente menn. Denne fyren er nesten 2 meter, stor og sterk, men dog noen kilo for mye. Men han har ett eksotisk utseende i ansiktet og deilige, myke lepper 😍Jeg vet det høres litt overfladisk ut, men kan ikke bestemme mine kroppslige reaksjoner 🙄

Noen som har opplevd likedan?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...