Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

OK nå tar jeg litt hard i, men det er ikke langt ifra. Hva slags bh'er bør man kjøpe.

Anonymkode: 5c4a2...0e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK nå tar jeg litt hard i, men det er ikke langt ifra. Hva slags bh'er bør man kjøpe.

Det får du best råd om i en kvalifisert undertøysalong.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Det får du best råd om i en kvalifisert undertøysalong.

Vet det, men nå spør jeg her...

Skrevet (endret)

Nå fikk jeg flashback til den gangen datteren min var 3 år, og var med farmora si på badet og spurte farmora om hvorfor hun hadde navle mellom puppene 😄

Du burde sjekke ut en change-butikk, der er de eksperter på å finne riktig bh. 

Edit:

redigerte feilstaving av butikknavn 

Endret av skruf
  • Liker 2
Skrevet

Oi :ler:

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En bh i rett størrelse først og fremst. Hel cup og med spile. Vattert cup kanskje? Brede skulderstropper og bred stropp bake (3 hekter, ikke 2). Jeg ville gått på en god gammeldags undertøysforretning for å finne rett størrelse og få tips om gode modeller med god passform.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, skruf skrev:

Nå fikk jeg flashback til den gangen datteren min var 3 år, og var med farmora si på badet og spurte farmora om hvorfor hun hadde navle mellom puppene 😄

Du burde sjekke ut en Chance-butikk, der er de eksperter på å finne riktig bh. 

Ikke akkurat. Sist jeg var på change og spurte, så målte hun rundt meg og sa centimeter. "Ja, hvilken cup da?", spurte jeg.

Neeeei, det var så individuelt så det måtte man bare prøve seg frem til.

I gamledager målte de hele sulamitten. Prøve seg frem kan man gjøre på egenhånd

Anonymkode: 6055a...026

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Oi :ler:

oi hva da?

AnonymBruker
Skrevet

Hva med push-up, da? I hvertfall en BH som støtter godt, mye padding. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

oi hva da?

Gjett!

Gjest Evans
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville valgt en BH-med innlegg/vattet, for da kan du fort få en kant, altså slik at BH-kanten syns fordi puppene er for tynne, om dette gir noen mening. 

Kjæresten min har hengepupper (utlevering, men jeg elsker puppene hennes så tenker det er lov), og hun bruker BH uten vattering, og det ser veldig bra ut. Mindre cup, ettersom det ikke egentlig er så mye fylde på puppene. Hun pleier å kjøpe BH på lindex om jeg ikke tar feil. Da med spiler. Ikke spiler fungere ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Balconette i riktig størrelse er veldig flatterende når puppene ikke strutter av seg sjøl. :) 

Anonymkode: 35e32...8a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Evans skrev:

Jeg tror ikke jeg ville valgt en BH-med innlegg/vattet, for da kan du fort få en kant, altså slik at BH-kanten syns fordi puppene er for tynne, om dette gir noen mening. 

Kjæresten min har hengepupper (utlevering, men jeg elsker puppene hennes så tenker det er lov), og hun bruker BH uten vattering, og det ser veldig bra ut. Mindre cup, ettersom det ikke egentlig er så mye fylde på puppene. Hun pleier å kjøpe BH på lindex om jeg ikke tar feil. Da med spiler. Ikke spiler fungere ikke. 

Det er forskjell på hengepupper og hengepupper. At de henger betyr ikke at de er flate.

• Liker 1
Gjest Evans
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på hengepupper og hengepupper. At de henger betyr ikke at de er flate.

Neida, men om det er det så tror jeg at en cup uten vattering er bra :)

Skrevet

Tråden er ryddet for svsporinger. 

Mynona, mod. 

Gjest Jørild
Skrevet

Spiler er et must. Det holder hele puppen oppe. Formen på selve puppen sier litt om hvilken type bh du bør ha, ta med en haug forskjellige og prøv deg fram. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Evans skrev:

Ja, hvis de er helt flate :) Men da kan hun jo bare rulle dem sammen så blir det futt i dem igjen ;) 

Gjest *kokos*
Skrevet
4 minutter siden, Evans skrev:

Dette har jeg ikke hørt før. Bør man ikke ha vattering om brystene er litt flate?

Jeg har litt små og tomme (men ikke hengete) bryster selv, og jeg bruker alltid vattering. Om jeg ikke har det, ser jeg nesten flat ut i profil. Gjør det noe at overkanten av bh-kanten vises litt da?

Gjest Evans
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis de er helt flate :) Men da kan hun jo bare rulle dem sammen så blir det futt i dem igjen ;) 

Bruke gaffateip for å feste dem da eller? Hjelper jo lite å rulle om du ikke har noe som holder rulle på plass! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...