Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å finne noe langvarig der? Ikke bare ONS?

Er det for alle, ikke bare de peneste som får match?

Koster tjenesten noe?

Hvilket aldersspenn er det flest av der?

Anonymkode: 234d5...9bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja det er mulig, typen min og jeg møttes via tinder :) nei det er ikke bare de "pene" som får match. nei trenger ikke å koste noe. det er så og si alle aldre der, men man kan velge selv hvilke aldersgrupper man vil se

Anonymkode: 202be...606

AnonymBruker
Skrevet

Jeg meldte meg ganske nylig inn. Traff en mann og det ble full match med en gang 😊 vært på 6-7 dater og det går riktig vei☺ så ja, det går an å finne seriøse folk også.

Anonymkode: 0a45a...82f

AnonymBruker
Skrevet

Var på Tinder bokstavelig talt 15 min før jeg matchet med han jeg er sammen med i dag :) Jeg regner ikke meg selv som pen og det gjør ikke han heller. 

Anonymkode: 21771...564

Skrevet

Jeg møtte typen min på Tinder. Han er en veldig fin fyr, og han var også ute etter noe seriøst. Har hørt at Oslo er mindre seriøs, mer fokus på ons. Men har ikke prøvd der. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte også typen min på Tinder :)

Anonymkode: 7503a...365

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du bør regne alle disse svarene som standaren, TS. Jeg bor i Oslo og har brukt Tinder i ett år, mange av venninnene mine har brukt det i 2 år. Av de 15 mennene jeg har møtt er det én jeg møtte mer enn 2-3 ganger, men det ble ingen match til slutt. Ja, for mange går det ann å finne seriøse typer, men vi har alle inntrykk av flertallet er ute etter ONS. Man klarer fort å sile det ut og det oppleves helt innafor å spørre hva folk er ute etter, men det er ikke alltid du får et ærlig svar. 

Syns absolutt man skal forsøke Tinder, men ikke legge altfor mye i de datene man går på. Mange gjør det nok også fordi det er hyggelig, uten at mener så mye mer med det.

Anonymkode: d5b0d...69c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var på tinder rundt 2 år, og fant ikke lykken der. 

Anonymkode: eb27e...c67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...