Gå til innhold

På fjellet med barnevogn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst til å dra på fjellet, men lille tuppa er kun 2 mnd. Noen tips til hvor man kan reise hvor det er fine turmuligheter med vogn? Bor i Oslo og må kunne komme meg dit med tog 😊 

Har du noen tips? 

Anonymkode: ab6ea...8e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller gått for godt bæretøy og litt kortere turer ennå begynne å dra med barnevogn. Når hun er så liten blr det gå greit med henne foran og sekk på ryggen? Evt "bare" gått i skog og mark i nærheten? 

Anonymkode: 3c30a...253

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville også gått for en god bæresele. Manduca eller ergobaby feks. Har gått på tur med vogn på grusveier i fjellet, men det er fort veldig klønete, og man har ingen garanti for at veien plutselig er tatt av en bekk i vårflom og man ender opp med å bære vogna flere steder. Hvis du vil ha vogn ville jeg gått for Maridalen eller noe slikt. Der er det mange  veier innover. Tror ut.no har oversikt over hvor det er tilrettelagt rullestol/barnevogn.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Kan ta med bæresele også, det var lurt! Tips til fine steder jeg kan dra med baby med tog fra Oslo? 😊

Anonymkode: ab6ea...8e6

Skrevet

Finse og Rallarvegen selvfølgelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Rondane. Mysusæter. Tog til Otta og buss opp. Kan fint trille fra Spranget og inn til Rondvassbu f.eks. Da får du sett de nasjonalromantiske fjellene rett i mot! Kan og delvis trille rundt Furusjøen der oppe.

Anonymkode: 621d8...8aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...