AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Inspirert av tråden "Liker menn å slikke fitte?", så begynte jeg å mimre om tiden jeg hadde med en kjæreste en gang, han var så sinnsykt opptatt av sex. Han lærte meg opp i alt mulig rart. Husker spesielt vi holdt mye på med 69'eren. Startet ofte sexen med den stillingen der. Det var fantastisk opphissende. Andre som har prøvd og liker 69? Eventuelt forslag på andre stillinger? Anonymkode: 6f753...82d
FayFerner Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Ja, 69 er digg det, men veldig avhengig av hvem du gjør det med, selvfølgelig! Og begge MÅ være nydusjet. Selv har jeg i perioder hatt veldig sansen for kama sutra. Men ingenting slår doggy-style, syns jeg da 1
Gjest Klopp Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 69 er deilig det Elsker å slikke og deilig å bli sugd tilbake samtidig.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Jepp, skikkelig deilig stilling, men som hun over skriver her, så er doggy vell så bra...Noen sier at doggy ikke er å elske, men å knulle. Ja, ja, spiller ikke noen rolle for meg hva det heterAnonymkode: 6f753...82d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Jeg er ikke så fan av 69, for klarer ikke å både nyte og gi samtidig føler det alltid blir til at jeg later som jeg stønner fordi det er digg, mens jeg prøver å suge han bra, samtidig som han like gjerne kunne droppa å slikke meg for det får jeg ingenting ut av alikevel når jeg blir deeptroathet samtidig omtrent.. Haha Anonymkode: a2848...b80 5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 Å begrave hodet ned mellom lårene til kvinnen man elsker, og slikke den våte, glattbarberte fitta hennes slår alt når det kommer til sex. Å kjenne at hun vrir seg i nytelse når jeg leker med tunga på klitten, og samtidig få en deilig blowjob, med all tilhørende kjæling rundt pungen og anus. Oh my God! Det er rett og slett ingenting som er i nærheten når det kommer til nytelse. Anonymkode: 7df22...a9e 3
frk91 Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 Liker 69 veldig godt. Klarer ikke å nyte slikkingen skikkelig om jeg ikke samtidig gjør noe med han, så da er 69 midt i blinken! 1
John_Felipe Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 69 er herlig det. Spesielt i stående stilling Helt fantastisk når du får det til 1
FayFerner Skrevet 2. juli 2016 #9 Skrevet 2. juli 2016 18 timer siden, John_Felipe skrev: 69 er herlig det. Spesielt i stående stilling Helt fantastisk når du får det til Oj, hvordan får dere det til i stående stilling?? Skjønner jo stillingen men blir det ikke tungt å bære? Går det an å nyte like mye da? Jeg er høy, ser ikke helt for meg kjæresten min bære meg opp ned slik
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Å begrave hodet ned mellom lårene til kvinnen man elsker, og slikke den våte, glattbarberte fitta hennes slår alt når det kommer til sex. Å kjenne at hun vrir seg i nytelse når jeg leker med tunga på klitten, og samtidig få en deilig blowjob, med all tilhørende kjæling rundt pungen og anus. Oh my God! Det er rett og slett ingenting som er i nærheten når det kommer til nytelse. Anonymkode: 7df22...a9e Kult Anonymkode: 6f753...82d
SlemUlv Skrevet 2. juli 2016 #11 Skrevet 2. juli 2016 Ouff neitakk! Men så hater jeg å bli slikket :S
Ulla Ullsokk Skrevet 2. juli 2016 #12 Skrevet 2. juli 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp, skikkelig deilig stilling, men som hun over skriver her, så er doggy vell så bra...Noen sier at doggy ikke er å elske, men å knulle. Ja, ja, spiller ikke noen rolle for meg hva det heter Anonymkode: 6f753...82d Men når ble det feil å knulle??
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #13 Skrevet 2. juli 2016 2 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Men når ble det feil å knulle?? Aldri for min del i alle fall. Bodde noen år i California, der var jentene veldig sånn "Oh my God, doggy style is sooo NOT romantic, oh my God you are soooo dirty". Følte meg som ei skandinavisk hore. Ho ho Anonymkode: 6f753...82d 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #14 Skrevet 2. juli 2016 69 ble jeg ferdig med da jeg rundet 20. Klarer ikke å nyte å gi samtidig. Det er en stilling for de som har det travelt, ellers gir man på tur. Anonymkode: c3e4e...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #15 Skrevet 2. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 69 ble jeg ferdig med da jeg rundet 20. Klarer ikke å nyte å gi samtidig. Det er en stilling for de som har det travelt, ellers gir man på tur. Anonymkode: c3e4e...0b8 Trenger vell ikke være at man har det travelt, bare at det er innamri sexy og opphissende! Anonymkode: 6f753...82d
Persephone Skrevet 3. juli 2016 #16 Skrevet 3. juli 2016 Har egentlig aldri sett appealen med 69. Sikkert fordi jeg ikke klarer å gi partneren nytelse mens jeg selv blir slikka. Den ene gangen jeg har gjort det endte jeg opp med å rimme ham i stedet for å gi ham blowjob. Funka fint, for da var jeg ikke redd for å bite penis med uhell ^^"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå