lingua franca Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Hvordan hadde du/skal du ha håret ditt som brud? Kom med beskrivelser, og gjerne bilder (enten av ditt eget hår eller av en frisyre som ligner/noe du ble inspirert av). Jeg er litt usikker, så vil gjerne ha tips Har hår som går omtrent til armhulene, slett og normal tykkelse. Vil ha det oppsatt på en eller annen måte, men er litt usikker på om jeg vil sette opp hele håret, eller bare deler (som i å sette opp håret på toppen og ved ørene, og la resten være utslått).
Tonio Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Jeg vet ikke akkurat hvordan jeg skal ha håret, men jeg visste at jeg ville ha håret vekk fra ansiktet og noe jeg tror blir kalt half up half down? Altså samles noe av håret opp, og omtrent halvparten går nedover på ryggen. Anbefaler å bare få prøvd en del frisyrer, husk mange bilder! Hadde det selv nylig, og det gjorde meg mye klokere på hva jeg ønsker å ha og hvordan. For eksempel hadde jeg lurt på om jeg ville ha flette i håret, og om jeg ville ha båndet som skal brukes på kjolen i håret også, og etter å ha prøvd mange forskjellige ting var jeg ikke lengre i tvil! Bildene skal jeg få sett på snart, tror det er lettere å vite hva en ønsker når en har fått lagt prøvetimen litt bak seg. Har rundt 5 frisyrer som er nogenlunde det samme, men ikke helt. Forskjellig pynt, type flette, hvordan det er festet bak også videre. Google søk på bridal hair er hva jeg gjorde for å komme til hva jeg sånn cirka ønsket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå