AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Jeg klarer ikke å ri, skjønner ikke hvordan man gjør det og har så utrolig lyst til å kunne det ordentlig, fordi det er så deilig når jeg gjør det sakte men vil klare fort og bedre rytme, har noen noe tips?? Må man ha rytme i kroppen, venninna mi er afrikaner og jeg så henne ha sex og hun nærmest danset oppå han.. Anonymkode: 1a3ba...9ba 1
Ardenus Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Øvelse gjør mester, skaff deg en dildo som du kan sette fast i gulvet feks, eller på en gjenstand også øver du på den, eller på gutten du liker. Det ligger mye i hoftene og hvordan du bruker de, teoretisk kan du sitte stille og la hoftene gjøre jobben, ved at du "jokker" frem og tilbake, i sirkler osv. Det finnes sikkert 100 vis av instruksjonsvideoer på nett om hvordan man kan gjøre.
stan Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Hvis det er godt når du gjør det sakte, kan du ikke bare fortsette med det. Så etterhvert se om tempoent kan økes. Ikke tenk ut-inn, tenk opp-ned.
Gjest Klopp Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Er bare deilig det når dama rir sakte også Elsker når hun bøyer seg fremover, og vi kysser mens hun rir sakte og vi nyter hver bevegelse. Så ikke tenk på det med at du må øke tempoet og ha en bedre rytme. Begynn sakte, og øk etter hvert hvis du føler for det. Men gjør det som er deilig for deg selv og spør om typen liker det sånn.
kisskissbangbang Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Må ærlig innrømme jeg hang meg mest opp i den bittelille detaljen om at du så venninna di ha sex 6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Må ærlig innrømme jeg hang meg mest opp i den bittelille detaljen om at du så venninna di ha sex Sjokkert over at ikke alle er som deg og dine venninner? Anonymkode: 60aae...83e 1
kisskissbangbang Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sjokkert over at ikke alle er som deg og dine venninner? Anonymkode: 60aae...83e Var mer det at det ble sagt som om det er den naturligste ting i verden å se venninna si knulle. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 Jeg klarer bare å ri sakte. Min pulevenn liker det godt, han er fornøyd bare jeg sitter oppå😂 Men jeg pleier å legge meg forover oppå han, så han gjør jobben, og han gjør det fort, og det er såååå deilig. Anonymkode: 2ceb0...66d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #9 Skrevet 1. juli 2016 Det har jo litt å si hvilket underlag du gjør det på også. I en sofa for eksempel mens han sitter er det ganske enkelt, da faller det naturlig. Da bruker du beina, kan hende du blir fort sliten om du ikke er trent osv men er bare å ta litt sakte pauser det. I senga er det umulig syns jeg å ri om senga er veldig myk eller om mannen + deg = veldig tungt slik at dere synker langt nedi senga. I en "mykhard" seng på en måte er det enkel sak. Rir ikke noe særlig fort selv når jeg sitter strak oppreist, men om man lener seg litt fremover eller bakover så blir det lettere. Men sånn kjempe fort opp og ned mestrer ikke jeg heller. Frem og tilbake derimot, altså at du "gnir" deg mot han, det er enkel sak å gjøre veldig fort, men har hørt at det er ikke alle menn som kommer av dette eller får noen spesiell nytelse av det.. Altså forestill deg at du sitter over han. I stedet for å bevege deg opp og ned beveger du deg frem og tilbake mens du trykker deg ned mot han, that's it liksom. Vanvittig deilig Det er også til stor hjelp om mannen beveger seg i rytme med deg eller hjelper til med henda. Om han bare ligger der som en potetsekk blir det vanskelig i lengden. Frem og tilbake teknikken derimot er kun i din kontroll og veldig enkelt! Bruk hendene dine på brystet hans for å støtte deg, det kan du gjøre når du rir opp og ned også. Fokuser på å bruke rumpa og lårene, hoftene når du gnir frem og tilbake osv. Hoftene kan du bruke mer om du lener deg bakover når du rir. Len deg fremover i nesten omvendt misjonær og "hump". Du mestrer det etterhvert:) Øv på typen/fyren du har sex med eller prøv med en dildo selv om det ikke er samme greia. Øvelse gjør mester, tok en stund før jeg mestret min teknikk og han jeg var sammen med da var veeeeldig fornøyd:) Vi avsluttet alltid med meg på toppen etterhvert:) Anonymkode: defb5...ff5
Charmander Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 Du må jo rett og slett bare øve med en mann, spør hvordan, finn ut av hvilke teknikker / bevegelser som begge nyter. Dama rir meg ganske ofte fordi hun kommer så sykt lett selv når hun gjør det, mens jeg kan ligge å få litt. Ganske bra i grunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå