Gå til innhold

Erfaringer med Novasolo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte nettopp et bord fra Novasolo (nettbutikk for møbler) var positivt overrasket over rask levering, men negativt overrasket over at levert vare var dekket av fugleskitt når jeg pakket det opp. Tok kontakt med firma å forklarte og sendte bilder på hva som hadde skjedd. Fikk tilbakemelding med en beklagelse og at de tilbydde seg å sende en boks med behandlingsvoks for bordet som et plaster på såret. (Verdi 139,-) Anser dere dette som en tilstrekkelig kompensasjon? Varen er helt ny, og man forventer ikke at den er dekket av fugleskitt når den blir levert.

Anonymkode: f8b49...4cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden. Det virker som møbelet er blitt oppbevart under åpen himmel. Jeg ville krevd ny vare eller del av kjøpsbeløpet tilbake.

Anonymkode: 27f3b...b6f

• Liker 1
Skrevet

Dekket av fugleskitt? Som i at hele bordet var fullt, eller en skittflekk?

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, lillesky skrev:

Dekket av fugleskitt? Som i at hele bordet var fullt, eller en skittflekk?

Som om i at store deler av bordet var dekket, en flekk og to kunne jeg fint ignorert. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som om i at store deler av bordet var dekket, en flekk og to kunne jeg fint ignorert. 

Jeg hadde bedt om nytt bord. Funker ikke det: 50% avslag.

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, lillesky skrev:

Jeg hadde bedt om nytt bord. Funker ikke det: 50% avslag.

Jeg gjorde det, men kundebehandlingen deres er absolutt ingenting å skryte av... De anser ikke dette som en vesentlig mangel og ser derfor ikke grunn til kompensasjon. Eneste alternativet nå er retur av bord og at jeg får pengene tilbake. De er ikke villige til å møtes på midten dessverre.

Vil absolutt ikke anbefale de videre!! :(

Skrevet

Kjøpte bord er for noen år siden, det var en sprekk i bordflaten som etter noen få uker ble større og større. Reklamerte via mail med bilder, og de erstattet dette med nytt bord uten ekstra kostnader.

Skrevet

Jeg har selv kjøpt flere møbler fra Novasoo og vært fornøyd alle 6 gangene. Men så har jeg heller ikke hatt noe å klage på, for varene har kommet kjapt og hele frem.

AnonymBruker
Skrevet

Da høres det ut som det har stått ute som utstillingsvare, gjør det ikke? 

Anonymkode: 1c54a...f73

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da høres det ut som det har stått ute som utstillingsvare, gjør det ikke? 

Anonymkode: 1c54a...f73

Fikk beskjed om at det ikke var montert på lager hos dem, men at de lokalene hvor varene produseres var noe mere luftige og det kunne være fugler der og at det sannsynligvis har skjedd der. De mener at dette ikke er av betydning for bruk av varen, og er derfor ikke villige til å komme med en kompensasjon eller ny vare. Jeg er enig i at det i grunnen ikke setter noen stopper for bruk, men det er utrolig surt å få en ny vare en har brukt mye penger på tildekket av fugleskitt når en åpner det. Det er ikke akkurat appetittlig å bruke et spisebord som har vært dekket av fugleskitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...