Heihei94 Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Som dere kan lese så er jeg nylig singel, og det er noe jeg absolutt ikke liker. Jeg liker å føle tryggheten ved å ha en partner, tryggheten ved å komme hjem å vite at det er noen der jeg elsker. Vi var sammen i 1,5år, og jeg elsket jenta høyere enn noe annet. Men det var så mye som ikke funket mellom oss, orker ikke gå i detaljer. Jeg vil ikke ut å prøve å finne meg en ny kjæreste med en gang, men jeg vil så gjerne kunne treffe en jente som jeg vil bruke lang tid på å bli kjent med før jeg går inn i et forhold. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje jeg får kontakt med noen som har det sånn som meg, som gjerne vil slå av en prat og bli bedre kjent. Og om det er noen der ute som har tips til å komme over kjærlighetssorg, og med nylig singel mener jeg ikke den siste uken, det har gått 2-3mnd siden det ble slutt. Men med respekt ovenfor eksen har jeg ikke ville starte å snakke med andre jenter, for elsker du noen så er det ikke bare bare og snakke med noen andre Send meg gjerne en melding
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Jeg hadde det også sånn etter at det ble slutt med eksen, i nesten et halvt år faktisk. Men litt etter litt kjente jeg på mestringsfølelsen og selvstendigheten, noe som har gjort meg til et bedre menneske, mer komfortabel med meg selv og gitt meg selvtillit. Jeg tror slike egenskaper også gjør meg til en bedre kjæreste når/om den tid kommer. Ta tiden til hjelp. Ikke stress med å finne deg noen andre, men benytt sjansen til å bli bedre kjent med deg selv. Sorgen vil bli mindre med tiden, bare sørg for å holde deg opptatt og gjør ting som gjør deg glad. Anonymkode: 6f7b8...5ad 1
Heihei94 Skrevet 1. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det også sånn etter at det ble slutt med eksen, i nesten et halvt år faktisk. Men litt etter litt kjente jeg på mestringsfølelsen og selvstendigheten, noe som har gjort meg til et bedre menneske, mer komfortabel med meg selv og gitt meg selvtillit. Jeg tror slike egenskaper også gjør meg til en bedre kjæreste når/om den tid kommer. Ta tiden til hjelp. Ikke stress med å finne deg noen andre, men benytt sjansen til å bli bedre kjent med deg selv. Sorgen vil bli mindre med tiden, bare sørg for å holde deg opptatt og gjør ting som gjør deg glad. Anonymkode: 6f7b8...5ad Du har helt rett i det du sier, merker bare mer og mer for vær dag som går at jeg føler meg som en bedre person. Jeg hadde det fantastisk i forholdet, men vi var ikke ment for hverandre, uansett hvor mye begge ville så funket det ikke. Ja jeg har ikke lyst til å binde meg med en gang, jeg har lyst til å være singel. Men savnet og ha noen å snakke med er stort, det er derfor jeg vil bruke lang tid med en person for å forsikre meg om at den personen er den rette for meg
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Den 1.7.2016 at 13.48, Heihei94 skrev: Som dere kan lese så er jeg nylig singel, og det er noe jeg absolutt ikke liker. Jeg liker å føle tryggheten ved å ha en partner, tryggheten ved å komme hjem å vite at det er noen der jeg elsker. Vi var sammen i 1,5år, og jeg elsket jenta høyere enn noe annet. Men det var så mye som ikke funket mellom oss, orker ikke gå i detaljer. Jeg vil ikke ut å prøve å finne meg en ny kjæreste med en gang, men jeg vil så gjerne kunne treffe en jente som jeg vil bruke lang tid på å bli kjent med før jeg går inn i et forhold. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje jeg får kontakt med noen som har det sånn som meg, som gjerne vil slå av en prat og bli bedre kjent. Og om det er noen der ute som har tips til å komme over kjærlighetssorg, og med nylig singel mener jeg ikke den siste uken, det har gått 2-3mnd siden det ble slutt. Men med respekt ovenfor eksen har jeg ikke ville starte å snakke med andre jenter, for elsker du noen så er det ikke bare bare og snakke med noen andre Send meg gjerne en melding Du er litt i fasen der du skal løsrive deg fra kjæresterollen og gå tilbake til å være bare deg igjen. Det er litt skummelt i starten, men det går over som oftest. Anonymkode: a74c0...470
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Hvorfor er mange så redde for å være alene? Hvorfor skal livet deres handle om en mann/kvinne? Skaff dere litt ryggrad og innse at det går fint an å leve alene Anonymkode: 5a8db...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå