Gå til innhold

Gnagsår av sandaler - trenger råd.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt meg Birkenstock Arizona. Kjempe komfortabel- på ene foten... Har sikkert som jo er veldig vanlig føtter som ikke er helt like. På den ene foten får jeg gnagsår/blemme på innsiden av foten der buen er. Noe som er kjempesynd. Noen som har noen gode tips for å unngå det? 

Anonymkode: 5a426...8e4

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Har du sett på sålen at det ikke er noe som skaper mer friksjon en nødvendig, er det under fotbuen eller på siden av fotbuen du får gnagsår.

Skrevet

Det fikk jeg også av mine. Men var så uheldig og tråkka på noe klisj, og måtte vaske de. Nå er de gode å gå med;)

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kjøpt meg Birkenstock Arizona. Kjempe komfortabel- på ene foten... Har sikkert som jo er veldig vanlig føtter som ikke er helt like. På den ene foten får jeg gnagsår/blemme på innsiden av foten der buen er. Noe som er kjempesynd. Noen som har noen gode tips for å unngå det? 

Anonymkode: 5a426...8e4

Da har du et klart signal om at du trenger sko som er oppbygd under buen på i alle fall den ene foten din. Du får gravis venne deg til skoene når gnagsåret jar leget seg. Har du gått barbeint i skoene så får du klart lettere gnagsår. 

Anonymkode: 68cb9...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...