AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Jeg har midt i syklusen merket at det er ubehagelig når vi har sex. Jeg er på syklusdag 13 og i går merket jeg at det var ubehagelig å ha sex. Er dette normalt? Anonymkode: ed892...4cc
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Ja, jeg bruker å ha veldig vondt under eggløsning. Av og til så har jeg fullført bare fordi jeg gjerne vil bli gravid. Anonymkode: f8716...fd0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg bruker å ha veldig vondt under eggløsning. Av og til så har jeg fullført bare fordi jeg gjerne vil bli gravid. Anonymkode: f8716...fd0 Takk for svar, varer det i flere dager? Har du barn fra før? Anonymkode: ed892...4cc
Snurrepurre Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Jeg syntes også det kan være litt ubehagelig.. Så er veldig "kjip" på hvilke stillinger jeg vil være i
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Har det og sånn. Handler nok om at livmortappen er så langt nede. Har det i noen dager men det er bare selve eggløsningsdagen hvor det er så vondt at jeg har vansker med å fulløfre. En idiotisk kroppsfunksjon mener nå jeg, den gagen man kan bli gravid er det vondt med samleie liksonm, hvem fant på den gode ideen? Anonymkode: 15ada...bed 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 Takk for svar alle sammen. Godt å høre at dette kan være normalt. Jeg er nok ekstra oppmerksom på alt som skjer med kroppen min nå som vi prøver på å bli gravid☺️ Anonymkode: ed892...4cc
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, varer det i flere dager? Har du barn fra før? Anonymkode: ed892...4cc Ja, har 3 barn nå og må vel si meg ferdig med produksjon Vært gravid 6 ganger tilsammen, men mistet 3 ganger. Eggløsningsmertene ble verre etter første svangerskap, så nesten utrolig at jeg har blitt gravid igjen etter førstemann. De verste smertene har jeg i 2-3 dager, med en topp I timene før egget løsner(antar jeg), men kan kjenne de i opptil en uke før eggløsning. Anonymkode: f8716...fd0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #9 Skrevet 3. juli 2016 Nei aldri. Syns det er rart folk merker eggløsning i det hele tatt på noen måte. Anonymkode: 5725c...631
Snurrepurre Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei aldri. Syns det er rart folk merker eggløsning i det hele tatt på noen måte. Anonymkode: 5725c...631 Er først i det siste jeg har skjønt at jeg kjenner eggløsningene mine..! 4-5 dager i mnd, med luft i magen, stølhet rundt livmor og stikkinger :-) får ofte såre brystvorter også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå