Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i flere år kjøpt øyenskygger fra makeupmekka. Men siste gangen jeg gjorde det, syntes jeg de hadde blitt tørre og drysset lett. Synd, for tidligere har jeg vært veldig fornøyd. Nå er jeg på jakt etter andre rimelige alternativer. Synes IsaDora har så mange fine farger, og jeg har ikke testet merket på kjempemange år. Den gangen syntes jeg kvaliteten var helt rævva, men jeg mener å ha fått med meg at den har blitt bedre?

Så før jeg går til innkjøp av ny sminke: Er det noen som vi dele sine erfaringer med IsaDora sine øyenskygger? 

Anonymkode: 18d2d...7e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bump! 

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å prøve og finne ut selv, er ikke akkurat mange kronene for en øyenskygge... 

Anonymkode: 60d6d...0bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare å prøve og finne ut selv, er ikke akkurat mange kronene for en øyenskygge... 

Det måtte komme et sånt svar. Hva har man forum til? Å spørre? Det koster da litt, og det er fint å høre hva andre har slags erfaringer. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Koster ikke særlig mer enn en hundrings. 

Jeg synes isadora er helt ok, men det synes jeg om alle andre øyenskygger jeg har prøvd også. Ingen forskjell fra det ene merket til det andre. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Koster ikke særlig mer enn en hundrings. 

Jeg synes isadora er helt ok, men det synes jeg om alle andre øyenskygger jeg har prøvd også. Ingen forskjell fra det ene merket til det andre. 

Hvordan er pigmenteringen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...