AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #101 Skrevet 20. august 2016 10 timer siden, debatant skrev: Jøder begynte med omskjæring, som en pakt med Herren, før det fantes mennesker i Norge. Blir det alri flaut å blottlegge sin kunnskapsløshet og uvitenhet? Kan du noe somhelst om jødedommen? Blottlegge min kunnskapsløshet? He he. Jeg vet nok til å vite at religiøse handlinger som det ikke gjør en til et bedre menneske eller bringer en nærmere Gud. Omskjæring som drives med i jødedommen og i islam er allikevel menneskeskapt. På samme måte som at det ikke gjør deg til et bedre menneske dersom du slakter halal eller spiser kosher. Og det at svenskene forbyr omskjæring - det er jo faktisk lemlestelse på det groveste, og ikke fordi at ikke de har religionsfrihet. En harmløs barnedåp kan ikke sammenlignes hvor du bare blir skvettet lit vann på. Anonymkode: 0f012...ff6
debatant Skrevet 20. august 2016 #102 Skrevet 20. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blottlegge min kunnskapsløshet? He he. Jeg vet nok til å vite at religiøse handlinger som det ikke gjør en til et bedre menneske eller bringer en nærmere Gud. Omskjæring som drives med i jødedommen og i islam er allikevel menneskeskapt. På samme måte som at det ikke gjør deg til et bedre menneske dersom du slakter halal eller spiser kosher. Og det at svenskene forbyr omskjæring - det er jo faktisk lemlestelse på det groveste, og ikke fordi at ikke de har religionsfrihet. En harmløs barnedåp kan ikke sammenlignes hvor du bare blir skvettet lit vann på. Anonymkode: 0f012...ff6 Hvorfor blander du jødedom og islam. Du virker å være dum med vilje. Hvilket er definisjonen på Idiot. Hvem har tatt skade av å miste forhuden. Når det er sagt virker du særdeles fordomsfull og trangsynt.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #103 Skrevet 20. august 2016 1 time siden, debatant skrev: Hvorfor blander du jødedom og islam. Du virker å være dum med vilje. Hvilket er definisjonen på Idiot. Hvem har tatt skade av å miste forhuden. Når det er sagt virker du særdeles fordomsfull og trangsynt. Å herregud. Det er snakk om OMSKJÆRING som du så pent nevnte. Og ja det skjer i begge religioner, så ikke snakk til meg som om det er jeg som er idioten her. Miste forhuden? Jada, ganske harmløst. Men hva gjør de med jenter da? Eller vet du ikke det heller. Hvis det er så harmløst og akseptabelt som du skal ha det til så hvorfor ikke fjerne din egen klitoris og kjønnslepper. "Hvem har tatt skade av det" Anonymkode: 0f012...ff6
debatant Skrevet 20. august 2016 #104 Skrevet 20. august 2016 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud. Det er snakk om OMSKJÆRING som du så pent nevnte. Og ja det skjer i begge religioner, så ikke snakk til meg som om det er jeg som er idioten her. Miste forhuden? Jada, ganske harmløst. Men hva gjør de med jenter da? Eller vet du ikke det heller. Hvis det er så harmløst og akseptabelt som du skal ha det til så hvorfor ikke fjerne din egen klitoris og kjønnslepper. "Hvem har tatt skade av det" Anonymkode: 0f012...ff6 Så du mener at sjansen for å skade klitoris og kjønslepper er stor med å fjærne forhuden. Wow Om du er imot muslimsk praksis, burde du kanskje argumentere mot det. Synes trompetfisken slipper billig unna her. De har jo like stort ansvar for muslimsk praksis som jøder?????? Endret 20. august 2016 av debatant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå