AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Så hvorfor framstiller kvinner det som at kvinner ikke er utro ? Anonymkode: a40cf...bee 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Enda en tråd om dette. Anonymkode: b5efd...c97 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 De er mer, men sluere. Blir ikke avslørt så lett. Menn er også mer naive, og holder kjeft så snart krokodilletårene kommer. Anonymkode: 7e627...250
Gjest Trollkarlen Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Kvinner opplever ikke at kvinner er utro.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda en tråd om dette. Anonymkode: b5efd...c97 Et svar man aldri ser i tråder om utroskap fra menn. Viser bare hvor hykleriske kvinner er. Anonymkode: a40cf...bee
Ulla Ullsokk Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 Selvsagt er kvinner like mye utro. Kanskje til og med mer, fordi menn ofte er så elendige til å få kvinner til å føle seg sett og elsket og begjært😜 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Et svar man aldri ser i tråder om utroskap fra menn. Viser bare hvor hykleriske kvinner er. Anonymkode: a40cf...bee Nei. Jeg er bare drittlei av tråder om utro menn vs utro kvinner. Slike tråder eksisterer allerede i bøtter og spann. Anonymkode: b5efd...c97 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #9 Skrevet 1. juli 2016 Et øyeblikk siden, Ulla Ullsokk skrev: Selvsagt er kvinner like mye utro. Kanskje til og med mer, fordi menn ofte er så elendige til å få kvinner til å føle seg sett og elsket og begjært😜 Ja la oss gi menn skylden for at kvinner er utro. Vel med den logikken da må det jo være kvinner sin feil at menn er utro. Anonymkode: a40cf...bee
Ulla Ullsokk Skrevet 1. juli 2016 #10 Skrevet 1. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja la oss gi menn skylden for at kvinner er utro. Vel med den logikken da må det jo være kvinner sin feil at menn er utro. Anonymkode: a40cf...bee Jeg sa det altså ikke helt seriøst 😉 Jeg tror ikke ett kjønn er noe verre/bedre enn det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå