AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Jeg er litt i tvil på hva jeg skal gjøre nå. Jeg har ganske lenge vært interessert i en kar, som jeg også har vært med hjem noen ganger. Han sa for en stund siden at han ikke var ute etter noe forhold nå pga alt for mye å gjøre for tiden, men enklere ting han har sagt og godt i ettertid, har plutselig vært litt mer hintet på at han faktisk liker meg, å vil tilbringe tid med meg. Så jeg er litt forvirret ift hvor jeg har han. Men han sa jo tidligere at han ikke ville noe mer. Derfor har jeg forsatt med profilen min på tinder (der er ikke der jeg møtte denne mannen.). Og nå har jeg altså begynt å skrive masse med en kar som er genuint interessert i å treffes. Og jeg har på en måte lyst, for han virker som en veldig trivelig mann. Men så er det denne andre mannen da. Jeg føler på en måte at jeg 'ikke kan', så lenge vi har 'en greie'? (vi hooker gjerne opp i helgene, å prates en del ellers. Men jeg føler jo på en måte at han egentlig også bare holder meg på benken, holder meg varm til han finner noe annet.. Han kommer sikkert til å ta kontakt i helgen også. Hvordan ville dere lagt frem dette på best mulig måte? Jeg har det jo veldig fint med denne mannen når vi er sammen, og jeg er veldig betatt (og han andre bor langt unna), men jeg syns ikke jeg kan fortsette å holde igjen for noe som antageligvis aldri kommer til å skje.. Anonymkode: 3efea...4bb
claims Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Møt den nye fyren, Kanskje mitt innlegg er årsaken til din lykkelige giftermål å et liv med mann ut livet? You never know. Ps. Han du dater nå, virker ikke så interessert i deg. Du kan sende meg en PM om 10 år å takke meg for innlegget, eller hate meg 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 1 time siden, claims skrev: Møt den nye fyren, Kanskje mitt innlegg er årsaken til din lykkelige giftermål å et liv med mann ut livet? You never know. Ps. Han du dater nå, virker ikke så interessert i deg. Du kan sende meg en PM om 10 år å takke meg for innlegget, eller hate meg Nei, han virker ikke så genuint interessert i grunn. Men plutselig kan ha skru på, å virke veldig gira. Mens han andre mannen stadig sender god morgen melding, nattamelding, har bedt meg med på kaffe, spør og graver om ting som viser at han er interessert i meg som person. og det er liksom ikke så ofte en treffer på noen som praten går så enkelt med. Anonymkode: 3efea...4bb
Ardenus Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Hadde spurt han om hva han vil med deg, om han vil noe mere eller hvordan det står til, også kan du jo legge til at hvis ikke, så får du nesten se etter andre også. Livet ditt kan ikke stoppes 100% opp fordi 1 kar ikke klarer å få ut fingeren å fortelle deg hva han vil med deg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Du lar bare være å treffe han du har holdt på med denne helgen, bare si du har andre planer. Så går du på date og ser hvordan det går. Anonymkode: fe3b1...5f9 2
lillsunshine Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 Ikke hold igjen for han første. Du skylder han ingenting og du bør ikke ha dårlig samvittighet når han har sagt at han ikke er interessert i et forhold og i tillegg er vinglete. Gå på den daten og se hvordan det går. Du har all rett til å gjøre det. Og du trenger ikke å si noe til han andre heller, men etterhvert dersom du tror at det kan utvikle seg, kan det være på plass å nevne at du har en annen i kikkerten. Da vil han første handle deretter om han er interessert nok, og om ikke - ja, da var det ikke liv laga. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå