Gå til innhold

Ville du betalt for å ri inn en hest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært noen diskusjoner her tidligere om det å betale for å være forrytter eller hestepasser, og det er mange meninger om det. I dag kom jeg over denne annonsen på finn, hvor noen søker en som kan hjelpe til med innridning av en unghest, og dette mener de altså at de skal ha betalt for, 50 kr pr gang, pluss at den som hjelper dem skal ta stallarbeidet de dagene vedkommende rir..??

Jeg må si jeg blir litt sjokkert. Folk betaler vanligvis godt for å sette hesten sin bort til innridning, men disse her mener altså at de skal ha betalt for å få hesten sin utdannet..? Er det bare meg, eller er dette hinsides freidig?

Annonsen: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=78349326&fks=78349326

Anonymkode: abbec...d15

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Merkelig annonse. 

• Liker 6
Skrevet

De virker litt sleipe

• Liker 1
Skrevet

:ler: Makan! Ville aldri i verden betalt for å hjelpe til med å ri inn en hest. Innridning er en tjeneste rytter burde betales for.

• Liker 2
Skrevet

Huh, når jeg leste overskriften tolket jeg det som "ville du ha betalt noen andre for å ri inn hesten din", og tenkte "så klart!". Tanken på at det var snakk om å betale for å få lov til å ri inn en unghest slo meg ikke litt en gang. Ganske kravstort, ja. Vil ikke tro de får all verdens respons.

• Liker 1
Skrevet

Er vel fort for at de  blir kontaktet av 12-14 åringer, som vil ha billige ridetimer. Men noen som skal ri inn en unghest bør ha peiling, man kan fort gjøre stor skade om man ikke vet hva man holder på med.

• Liker 2
Gjest Margit Spat
Skrevet

Dette blir for dumt. Det blir omtrent som om man skulle bedt barnehagen om betaling for at man har barna sine der. De ansatte er jo så glade i barn, må vite, og da vil de sikkert betale for å få være sammen med dem :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Tvist skrev:

Er vel fort for at de  blir kontaktet av 12-14 åringer, som vil ha billige ridetimer. Men noen som skal ri inn en unghest bør ha peiling, man kan fort gjøre stor skade om man ikke vet hva man holder på med.

De søker en over 18 år. Skulle jammen likt å vite om de i det hele tatt fikk noen henvendelser på dette.

Anonymkode: abbec...d15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...