Gå til innhold

Cristiano Ronaldo..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

http://www.dagbladet.no/2016/01/25/sport/fotball/modell/cristiano_ronaldo/primera_division/42882863/ bare et taste trykk på moben så er vi der :fnise: heldig fyr ass. Han er en gud på banen og utenfor. My hero.

Anonymkode: 5b72f...a80

Og det er beviset på at han kan få hvilken dame han vil?

Tror nok det er mye i det @Beeblebrox skriver, at det er mange flere menn som er "håpløst forelsket" i ham enn damer.

Anonymkode: 8adf0...56a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er beviset på at han kan få hvilken dame han vil?

Tror nok det er mye i det @Beeblebrox skriver, at det er mange flere menn som er "håpløst forelsket" i ham enn damer.

kke HVEM som helst da, de som er like kjent som ham kan avvise ham og, men meget stor valgmulighet har han jo. :kul: er ikke homo, men fy faen for et liv han har. Hva synes du om ham?

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir våt bare av å skrive navnet hans. Han er perfeksjon. Ansiktet, smilet, håret og selvsagt kroppen.. Han er en gresk Gud. 

Flere enn meg som er håpløst forelsket? Mange menn her inne som misunner han? 

Anonymkode: 07cfd...0d2

Jeg misunner han ja, han er rik og populær fotballspiller. Når det gjelder utseende hans så er han ikke så perfekt som du ramser opp her. Bortsett fra kroppen, så synes jeg at jeg er like handsome som han. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kke HVEM som helst da, de som er like kjent som ham kan avvise ham og, men meget stor valgmulighet har han jo. :kul: er ikke homo, men fy faen for et liv han har. Hva synes du om ham?

At han virker som en innbilsk, bortskjemt og oppblåst type. Utseendemessig er han alt for glatt.

• Liker 4
Gjest New Girl
Skrevet

Han har aldri gjort noe for meg. Alt for glatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Han har sine øyeblikk på fotballbanen. Som fotballspiller kan han likes, men fy f**** for ei primadonna :kvalm:

Anonymkode: 76564...547

AnonymBruker
Skrevet

C.R er en vemmelig klyse 

Anonymkode: 330a6...b96

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva med Donald Trump? Det håret, ansiktet, kroppen, og ikke minst pengene. Alle de pengene...

Endret av spider_man
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, spider_man skrev:

Hva med Donald Trump? Det håret, ansiktet, kroppen, og ikke minst pengene. Alle de pengene...

Hva med ham?

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At han virker som en innbilsk, bortskjemt og oppblåst type. Utseendemessig er han alt for glatt.

hehe han "virker" som sier du, men vil du gitt ham en sjans til å vise deg hvem han virkelig er innenfor fire vegger? ;) du vet hva penger og berømelse kan gjøre med et menneske.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har sine øyeblikk på fotballbanen. Som fotballspiller kan han likes, men fy f**** for ei primadonna :kvalm:

Anonymkode: 76564...547

hahaha primadonna!, det litt morsomt :Hehe:

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, spider_man skrev:

Exatcly what I meant:-)

sant det er fett? jeg måå bli rik og berømt, det hadde vært syykt digg :Hehe:

AnonymBruker
Skrevet

Dette er Ronaldo før opprasjon, 

images.jpg

Anonymkode: 330a6...b96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hehe han "virker" som sier du, men vil du gitt ham en sjans til å vise deg hvem han virkelig er innenfor fire vegger? ;) du vet hva penger og berømelse kan gjøre med et menneske.

Han er vel på alder med sønnen min så...nei. Dessuten har jeg ikke bruk for berømmelse, og penger har jeg så jeg klarer meg. :)

Skrevet

Nei takk!

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er vel på alder med sønnen min så...nei. Dessuten har jeg ikke bruk for berømmelse, og penger har jeg så jeg klarer meg. :)

å,:Hehe: da så. litt kul er han da "litt"

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: sett den, derfor jeg ikke vil ha hans kropp. 

Den kroppen du har er sikkert mye bedre enn hans. Du virker dessuten som en søt og hyggelig gutt. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...