AnonymBruker 42 Skrevet 1. juli 2016 #21 Skrevet 1. juli 2016 Uh? Ehhh, ja? Er det ikke slik det bør være? Dvs. at man har sex med de man blir tent av, og ekstra fint er det jo om en er forelsket??? Did I miss a memo or something?
Gjest Klopp Skrevet 1. juli 2016 #22 Skrevet 1. juli 2016 Har skjedd, men når det gjelder ff så gir jeg grei beskjed at hun må gi beskjed hvis hun får seriøse følelser for meg. Problemet er at de aldri kan gjøre det. De venter på at jeg skal få seriøse følelser tilbake. Så de ender opp med å såre seg selv. Har også skjedd at jeg får seriøse følelser men ikke hun. F.eks bestevenninnen min som og var ff.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #23 Skrevet 1. juli 2016 1 time siden, Beeblebrox skrev: Uh? Ehhh, ja? Er det ikke slik det bør være? Dvs. at man har sex med de man blir tent av, og ekstra fint er det jo om en er forelsket??? Did I miss a memo or something? Tent ja, men jeg snakker om de som har sex med noen de er fullstendig klar over er forelsket i dem, uten at de gjengjelder følelsene. Takk for svar alle sammen! Skjønner at noen ser på det som helt naturlig og greit, mens andre ikke syntes noe om det. Delte meninger med andre ord:) Anonymkode: cdc65...1d8
AnonymBruker 42 Skrevet 1. juli 2016 #24 Skrevet 1. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tent ja, men jeg snakker om de som har sex med noen de er fullstendig klar over er forelsket i dem, uten at de gjengjelder følelsene. Takk for svar alle sammen! Skjønner at noen ser på det som helt naturlig og greit, mens andre ikke syntes noe om det. Delte meninger med andre ord:) Anonymkode: cdc65...1d8 Jeg tror mange innbiller seg at de ikke kunne ha gjort det, men i realiteten så er ikke ting så svart og hvitt... Går fint an å være forelsket men likevel ikke ønske et "forhold", samtidig som det er helt normalt å ønske et forhold eller sex med noen man ikke er "forelsket" i. "Forelskelser" er for de aller fleste noe som går relativt fort over, blusser opp, så går over igjen osv... Har man ønsker om å ha samme partner resten livet, så tror jeg man gjør lurt i å legge fra seg den idylliske ideen om at "sex er kun for forelskede". Det er nå hva jeg tror, i alle fall...
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #25 Skrevet 1. juli 2016 4 timer siden, Beeblebrox skrev: Jeg tror mange innbiller seg at de ikke kunne ha gjort det, men i realiteten så er ikke ting så svart og hvitt... Går fint an å være forelsket men likevel ikke ønske et "forhold", samtidig som det er helt normalt å ønske et forhold eller sex med noen man ikke er "forelsket" i. "Forelskelser" er for de aller fleste noe som går relativt fort over, blusser opp, så går over igjen osv... Har man ønsker om å ha samme partner resten livet, så tror jeg man gjør lurt i å legge fra seg den idylliske ideen om at "sex er kun for forelskede". Det er nå hva jeg tror, i alle fall... Ja.. litt usikker på om jeg skjønner deg helt jeg mener, for eksempel om jeg som kvinne har en fyr som sier at han er forelsket i meg, men jeg kan ikke se for meg noe annet enn sex med han. Han vil ha et forhold med meg. Er det da "riktig" av meg å fortsette å ha sex med han? Er det umoralskt? Anonymkode: cdc65...1d8
Kamikatze Skrevet 1. juli 2016 #26 Skrevet 1. juli 2016 Hvis jeg ikke har noen andre i kikkerten, har jeg ikke etiske betenkeligheter med det. Må jo like mennesket uansett, for å sleppe henne løs mellom laknene, selv om jeg ikke gjengjelder forelskelsen. Bortsett fra hvis hun er kaninkokerforelsket. Under mer normaliserte omstendigheter kan det kanskje utvikle seg følelser på sikt. Dette er med bakteppet at jeg ikke er praktiserende skjørtejeger for tiden, så et slik lett ubalansert forhold vil uansett forbli monogamt, og derfor uten tredjepartsdrama.
I Grosny Skrevet 1. juli 2016 #27 Skrevet 1. juli 2016 Den 30.6.2016 at 0.29, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om å ha et seksuelt forhold til en jente som du vet er forelsket i deg? Anonymkode: cdc65...1d8 Jeg er vant til det, og liker det. Samtidig har jeg inntrykk av at sterk forelskelse kommer med en bakside, nemlig sjalusi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå