AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Hva tenker dere om å ha et seksuelt forhold til en jente som du vet er forelsket i deg? Anonymkode: cdc65...1d8
Gjest marizz Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Dette lurer jeg og på. Er det vanlig at menn vil ha et seksuelt forhold med en jente de tenner på, men som dere vet er forelsket i deg? (((håper det var greit jeg la til noen spørsmål, ts))
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Jeg tenner bare på de jeg er forelsket i, så ja. Aldri skjønt FF greia, sex er noe jeg bare gjør med de jentene jeg har følelser for. har ikke sjans ellers Anonymkode: b7b3f...943 1
Ardenus Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Kunne ikke tenke meg å hatt sex med noen som var forelska i meg, der jeg ikke følte det samme tilbake, det gjør det bare vondt verre. 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Samme her. For meg er tiltrekning, forelskelse og sex det samme. Jeg kan selvsagt ikke ha sex med en som jeg vet er forelsket i meg, men som jeg ikke føler noe for. Det ville ha gitt meg ekstremt dårlig samvittighet i redsel for å såre vedkommende i og med at følelsene ikke er gjensidige. Noe annet ville da være å være sosiopat? Gutter har også følelser, og tenker ikke bare på sex, hvis man da er en person som kan tenke.... Anonymkode: 2d3eb...438 2
Gjest Coolaid Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om å ha et seksuelt forhold til en jente som du vet er forelsket i deg? Anonymkode: cdc65...1d8 Helt greit dersom jeg også har tilsvarende følelser for jenten. Ikke særlig greit å utnytte situasjonen for å få sex, så da hadde jeg nok holdt meg for god til det.
Cuntzilla Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 (endret) Hvorfor får bare menn svare? Jeg har gjort det og jeg har kompiser som har gjort det (de er menn, hvis det gjør dere mer fornøyde med svaret), trikset er å late som den andre parten ikke er forelsket og bare ignorere tegn på det så langt det er mulig. Jeg husker en gang jeg sa til en kompis av meg at en av damene han lå med virket forelsket i han, og han bare "uff, sånt orker jeg ikke tenke på, hadde blitt gal om jeg hadde gjort det hver gang". Det var jo en ganske ærlig måte å svare på forsåvidt, for som oftest vil en sånn fyr som ignorerer det bare late som det er helt utenkelig. Dette kan man drive med så lenge den andre parten ikke sier det tydelig eller gir noen mer eller mindre klare hint. Ofte later jo den forelskede parten som den ikke er forelsket i det hele tatt, og gjør det da veldig lett for den andre å late som han/hun ikke vet det. Man kan jo strengt tatt aldri vite helt sikkert heller, om han gjør alt han kan for å skjule det. Finnes jo også de som vet det godt men som fortsetter å "bruke" en person for sex, det har jo litt med at man kan like en person godt og tenne på dem uten å ville være sammen med dem. Og så har de kanskje ikke baller til eller ønske om å avslutte det helt, selv om de vet de egentlig burde. Endret 30. juni 2016 av Cuntzilla
Gothminister Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om å ha et seksuelt forhold til en jente som du vet er forelsket i deg? Anonymkode: cdc65...1d8 Nei fysj. Vil helst ha et seksuelt forhold til ei som hater meg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #9 Skrevet 1. juli 2016 Det er den beste formen for seksuelt forhold. De går med på det meste, trenger nesten ikke å overtale de i det hele tatt. Anonymkode: 2b98a...e61 1
Peter007 Skrevet 1. juli 2016 #10 Skrevet 1. juli 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om å ha et seksuelt forhold til en jente som du vet er forelsket i deg? Anonymkode: cdc65...1d8 Ville vært vanskelig om hun vil ha et kjærlighetsforhold. 1
Cronosgjesten Skrevet 1. juli 2016 #11 Skrevet 1. juli 2016 Hvis jeg skal gå ut fra at jeg ikke er forelsket, men hun er, så nei. Det gjør jeg ikke. Det ender med at noen blir såret, og det vil jeg ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #12 Skrevet 1. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er den beste formen for seksuelt forhold. De går med på det meste, trenger nesten ikke å overtale de i det hele tatt. Anonymkode: 2b98a...e61 Du er en kynisk drittsekk! Anonymkode: 6ae5d...a56 1
Katten.2.0 Skrevet 1. juli 2016 #14 Skrevet 1. juli 2016 Jeg har ikke klart det. Når motparten har utviklet følelser jeg ikke kan gjengjelde, så må vi ta en prat om situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #15 Skrevet 1. juli 2016 Er det feks 5 mnd siden sist jeg har hatt sex ville det være dumt av meg å ikke gripe muligheten å ha sex med en jente som er forelsket/betatt av meg. Selv om jeg overhodet ikke har de samme følelsene. Fitte er fitte, ikke hverdagskost det..,så en må gripe muligheten når den først dukker opp. Anonymkode: e53a2...380 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #16 Skrevet 1. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er den beste formen for seksuelt forhold. De går med på det meste, trenger nesten ikke å overtale de i det hele tatt. Anonymkode: 2b98a...e61 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det feks 5 mnd siden sist jeg har hatt sex ville det være dumt av meg å ikke gripe muligheten å ha sex med en jente som er forelsket/betatt av meg. Selv om jeg overhodet ikke har de samme følelsene. Fitte er fitte, ikke hverdagskost det..,så en må gripe muligheten når den først dukker opp. Anonymkode: e53a2...380 Så utrolig desillusjonerende og trist.. Anonymkode: ae580...f96 2
Gothminister Skrevet 1. juli 2016 #17 Skrevet 1. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er en kynisk drittsekk! Anonymkode: 6ae5d...a56 Fysj for et språk. 1
Gothminister Skrevet 1. juli 2016 #18 Skrevet 1. juli 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det feks 5 mnd siden sist jeg har hatt sex ville det være dumt av meg å ikke gripe muligheten å ha sex med en jente som er forelsket/betatt av meg. Selv om jeg overhodet ikke har de samme følelsene. Fitte er fitte, ikke hverdagskost det..,så en må gripe muligheten når den først dukker opp. Anonymkode: e53a2...380 Selvsagt skal man om man er singel gripe muligheten for fitte. Ellers er man dum etter min smak. Man kan jo ha denne kvinnen frem til man finner seg noen man liker bedre. Det går helt fint og ha god sex uten følelser og har kvinnen følelser for deg. Så se det som en bonus.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #19 Skrevet 1. juli 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det feks 5 mnd siden sist jeg har hatt sex ville det være dumt av meg å ikke gripe muligheten å ha sex med en jente som er forelsket/betatt av meg. Selv om jeg overhodet ikke har de samme følelsene. Fitte er fitte, ikke hverdagskost det..,så en må gripe muligheten når den først dukker opp. Anonymkode: e53a2...380 2 minutter siden, Gothminister skrev: Selvsagt skal man om man er singel gripe muligheten for fitte. Ellers er man dum etter min smak. Man kan jo ha denne kvinnen frem til man finner seg noen man liker bedre. Det går helt fint og ha god sex uten følelser og har kvinnen følelser for deg. Så se det som en bonus. Får håpe dere to opplever det den andre veien, da. Anonymkode: 6ae5d...a56
Gothminister Skrevet 1. juli 2016 #20 Skrevet 1. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får håpe dere to opplever det den andre veien, da. Anonymkode: 6ae5d...a56 Jeg er gift så muligheten er liten. Men jeg har da opplevd å bli såkalt utnyttet av kvinner gjennom livet. Brukt og kastet. Men jeg fikk mye god sex av det. Og det er slik man må se det, ikke sutre og skrike at man har blitt utnyttet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå