AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Del Skrevet 30. juni 2016 Jeg skal inn og kjøpe et horn på bensinstasjonen før jobb. To unge damer er på jobb, den ene i kassa og den andre ute i selve butikken og rydder litt i ferskmaten. Følgene samtale oppstår. Dame:åå er ikke du kald på tærne. Jeg: nei jeg er ikke det,går uten sokker hele året så er vant til det. Dame: ja men det regner jo ute,er det ikke kaldt Jeg : nei jeg bruker ikke sokker går uten hele året,jeg eier ikke et eneste sokkepar. Dame: hmmmm om du er,hva skal jeg si litt spesiell,hihi Jeg: ja jeg er gjerne det da. Dame: hva gjør du når du er i trekket på slalomski går du uten sokker da og hihihi. Jeg : nei da har jeg et par sokker som er spesielt for slalom Dame: Så da går du uten sokker hele året utenom når du går på ski hihi. Jeg: Ja jeg gjør faktisk det. Under hele denne samtalen stod hun andre damen som var på jobb og smilte og lo litt. Jeg tok hornet og gikk ut i bilen og satte meg, var litt forundret over at jeg hadde en samtale om mine nakne føtter og sokkestell med en dame/jente som jobber på statoil. Satt igjen med en litt vond følelse av at de syns jeg var rar, hva tenker dere om denne situasjonen, er det meg som over reagerer. Anonymkode: 9218e...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 30. juni 2016 #2 Del Skrevet 30. juni 2016 Synes hun virker rarere enn deg, men samtalen var nok samtidig rarere enn noen av dere egentlig er. Merkelig, men ikke noe å henge seg opp i. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Del Skrevet 30. juni 2016 Tenker den andre damen lo av kollegaen som stilte så mye spørsmål, ikke av deg. Anonymkode: 996dd...28d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Del Skrevet 30. juni 2016 huff takk håper dere har rett,følte meg så dum når jeg gikk derfra Anonymkode: 9218e...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Del Skrevet 30. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: huff takk håper dere har rett,følte meg så dum når jeg gikk derfra Anonymkode: 9218e...ffb Det var IKKE du som var dum i den samtalen/settingen der Anonymkode: 6bb02...9e2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 30. juni 2016 #6 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Jeg synes ærlig talt at du ble litt, ehem, spesiell, og gav ørlitegrann for mye informasjon idet du sa at du ikke eier et eneste sokkepar. Men hun som insisterte på å fortsette med samme tema framstår som rarere mer spesiell, hvis det kan være en trøst. Endret 30. juni 2016 av Margit Spat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 30. juni 2016 #7 Del Skrevet 30. juni 2016 Hun virker jo ikke helt ut som hun er i vater 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #8 Del Skrevet 30. juni 2016 Hun var sikkert bare i godt humør og litt fnisete fra før. Men hvis hun "intervjuer" alle kunder på den måten der går det nok ikke lenge før hun får klager, det er jo ikke alle som liker det. Anonymkode: d8ac1...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #9 Del Skrevet 30. juni 2016 føler meg litt bedre nå etter å ha lest svarene her,takker til alle som har svart Anonymkode: 9218e...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 30. juni 2016 #10 Del Skrevet 30. juni 2016 Hadde gått uten å kjøpe noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #11 Del Skrevet 1. juli 2016 Hun drev sikkert å tulla. Anonymkode: 5f38d...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DizzyRonson Skrevet 1. juli 2016 #12 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg går med ullsokker hele året. Så hvis du er rar for å gå uten, vil jeg ikke tenke på hvor rar jeg er.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #13 Del Skrevet 3. juli 2016 Takker for alle svar hele situasjonen på bensinstasjonen fikk meg til å føle meg rar og uvell siden flirte og lo. Føler meg bedre etter å ha lest deres svar på mitt innlegg Anonymkode: 9218e...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. juli 2016 #14 Del Skrevet 3. juli 2016 Det var definitivt hun som gikk langt over streken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #15 Del Skrevet 3. juli 2016 5 timer siden, hjertesukka skrev: Det var definitivt hun som gikk langt over streken. Takk gjør godt å høre Anonymkode: 9218e...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #16 Del Skrevet 3. juli 2016 Merkelig skrue Sjefen hadde nok ikke blitt så blid hadde han/hun hørt det. Skjønner godt det med sokker. Jeg blir helt kokt i toppen når jeg bruker sokker. Anonymkode: 39c5b...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 3. juli 2016 #17 Del Skrevet 3. juli 2016 Det var hun som var merkelig, er vel ikke rart å gå uten sokker på denne årstiden selv om det regner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 4. juli 2016 #18 Del Skrevet 4. juli 2016 Men hæ? Bemerket hun seg at du ikke brukte sokker i sandaler(eller andre åpne sko), eller gikk du inn barbeint?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #19 Del Skrevet 4. juli 2016 2 timer siden, Beach skrev: Men hæ? Bemerket hun seg at du ikke brukte sokker i sandaler(eller andre åpne sko), eller gikk du inn barbeint?! nei jeg gikk i birkenstock sandaler (gizeh) umulig å ha sokker i dem Anonymkode: 9218e...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 4. juli 2016 #20 Del Skrevet 4. juli 2016 Hvordan unngår du at skoene lukter når du går uten sokker? Jeg har måttet gå til innkjøpt av flere par "minisokker" jeg kan bruke i ballerinasko og lignende nå når det er sommer for å unngå fæl lukt. Skulle mye heller gått uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå