Gå til innhold

More young women choosing dogs over motherhood

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Anonymkode: ddd53...c36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

CZ0PUQjUYAAUM_3.jpg

Anonymkode: 912f2...bd8

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha drevet med nettdating har jeg lagt merke til at mange damer i 30-årene har hundedyr, men det gjelder mange menn også.

Anonymkode: a2ef4...5c2

AnonymBruker
Skrevet

Niks. Gleder meg til å få hund!

Anonymkode: acc21...5c4

• Liker 3
Skrevet

HAHA. Vet du hva jeg så forrige dagen? Sykkelvogn til hund. Er det ikke BEDRE om bikkja løper ved siden av sykkelen liksom? (Det var et retorisk spørsmål!) ..........Nei, ikke hvis man tror at bikkja er en baby. Som må sitte i sykkelvogn. 

Men det er et reellt problem, og det provoserer meg at folk forsøker å opphøye hunder til noe de faktisk ikke er. Det er et d-y-r, som skal behandles som et d-y-r, vær gjerne snill mot bikkja. Men når alt kommer til alt er den bikkja minst en milliard ganger mindre verdt enn en hvilken som helst menneskebaby. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste bikkja mi erstatter er en turkamerat. Ikke en baby. Ikke en kjæreste.

Anonymkode: 66479...e02

• Liker 1
Skrevet

Enig. Katter er mye triveligere.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Okapi skrev:

Enig. Katter er mye triveligere.

Hvis man er fascinert av bendelorm og spolorm, så ja.

Gjest Jon Are
Skrevet
32 minutter siden, Aamu skrev:

HAHA. Vet du hva jeg så forrige dagen? Sykkelvogn til hund. Er det ikke BEDRE om bikkja løper ved siden av sykkelen liksom? (Det var et retorisk spørsmål!) ..........Nei, ikke hvis man tror at bikkja er en baby. Som må sitte i sykkelvogn. 

Men det er et reellt problem, og det provoserer meg at folk forsøker å opphøye hunder til noe de faktisk ikke er. Det er et d-y-r, som skal behandles som et d-y-r, vær gjerne snill mot bikkja. Men når alt kommer til alt er den bikkja minst en milliard ganger mindre verdt enn en hvilken som helst menneskebaby. 

og hvem er du , som kan si det? hva vet du om det? for noen er hunden alt , og du bør respektere det.

Med hilsen fra

Jon Are

Skrevet
3 minutter siden, Jon Are skrev:

og hvem er du , som kan si det? hva vet du om det? for noen er hunden alt , og du bør respektere det.

Med hilsen fra

Jon Are

Jeg respekter ikke( og kommer ALDRI til å respektere) folk som setter hunder like høyt som, eller høyere enn, mennesker.

Jeg ser ned på dem, jeg dømmer dem og jeg ler av dem. 

Med hilsen fra 

Aamu

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I følge en bekjent så er det også en annen grunn til at kvinner skaffer seg store beist av noen hunder. 

Jeg sier ikke mer... 

Anonymkode: a2cec...636

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Aamu skrev:

Jeg respekter ikke( og kommer ALDRI til å respektere) folk som setter hunder like høyt som, eller høyere enn, mennesker.

Med hilsen fra 

Aamu

Skulle hundeeiere liksom bli provosert av innlegget ditt? 

Anonymkode: 69040...9be

• Liker 9
Skrevet

Det er mye kjærlighet og godt selskap i dyr.I storbyer som denne linken er fra,er det dessuten mange ensomme mennesker og ofte en hard "bruk-og-kast" datingkultur,som ikke alle ønsker å være med på.Hadde uten tvil valgt et kjæledyr om jeg var i en slik situasjon.Kjæledyr er vitenskapelig bevist å gi bedre livskvalitet.Må le litt av folk som lar seg provosere av at andre er glad i dyr og kanskje duller litt vel mye med dem.Høres nesten ut som de er misunnelig på dyrene.Er vel nok av andre verdensproblemer å hisse seg opp over.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Aamu skrev:

Med hilsen fra 

Aamu

Og det er derfor vi heller vil ha hunder enn barn. Tenk å la barn vokse opp i en verden full av slike som du. Nei, ha noen hunder og la mennesket dø ut

Anonymkode: 0c75c...850

• Liker 12
Skrevet
3 timer siden, Aamu skrev:

Med hilsen fra 

Aamu

Du får fortsette med det da. Mange som nok ler av deg også som skal måtte irritere deg så mye over noe som ikke trenger å ha noe med deg å gjøre en gang. 

Selv har jeg ikke hund, og kommer nok heller ikke til å ha det da det nok blir for mye styr for meg. Men menneskebaby skal jeg i hvert fall ikke ha! 

Mange mennesker er fæle, så setter ikke denne arten særlig høyt. Hunder og andre dyr er skjønne. Men alle har unntak, finnes et fåtall gode mennesker og også fæle dyr. 

• Liker 7
Gjest Jon Are
Skrevet
9 timer siden, Aamu skrev:

Med hilsen fra 

Aamu

få noen år på baken du, så lærer du å ikke dømme, se ned på eller le av andre mennesker...

med hilsen fra

jon are

Skrevet

flat,800x800,075,f.u2.jpg

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

I følge en bekjent så er det også en annen grunn til at kvinner skaffer seg store beist av noen hunder. 

Jeg sier ikke mer..

Anonymkode: a2cec...636

Det er nok like greit for det hadde antakelig blitt noe veldig tåpelig noe.

Anonymkode: ddd53...c36

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...