AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Skal opereres under narkose i morgen, og det står at man må fjerne neglelakk. Gjelder dette neglelakk på tærne også? Anonymkode: 78093...a0a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal opereres under narkose i morgen, og det står at man må fjerne neglelakk. Gjelder dette neglelakk på tærne også? Anonymkode: 78093...a0a Ja. Neglelakk skal fjernes fra fingerneglene og tåneglene. Anonymkode: 8ae79...f22 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Neglelakk skal fjernes fra fingerneglene og tåneglene. Anonymkode: 8ae79...f22 Ok, takk Ser det står at man ikke kan ha sminke også, vet du eller noen andre om man kan ha litt alikevel? Har skjemmende arr i ansiktet og har derfor aldri gått offentlig uten sminke før. Anonymkode: 78093...a0a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk Ser det står at man ikke kan ha sminke også, vet du eller noen andre om man kan ha litt alikevel? Har skjemmende arr i ansiktet og har derfor aldri gått offentlig uten sminke før. Anonymkode: 78093...a0a Man skal møte opp helt uten sminke og dilldall, men i utgangspunktet tror jeg ikke det har stort å si for selve operasjonen, med mindre operasjonen vil befinne seg i nærheten av ansiktet ditt. Jeg ville bare droppet det. Jeg føler meg heller ikke helt topp uten sminke, men legene har sett langt verre enn arr. Anonymkode: 0543d...af6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk Ser det står at man ikke kan ha sminke også, vet du eller noen andre om man kan ha litt alikevel? Har skjemmende arr i ansiktet og har derfor aldri gått offentlig uten sminke før. Anonymkode: 78093...a0a omg are you for real.visst du ikke kan gå uten sminke offentlig må du ha en selvtilit som er crap og bør jobbes med,enten det eller er du så overfladisk at jeg rett og slett blir kvalm Anonymkode: 19833...a67 1
ClosedParadise Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: omg are you for real.visst du ikke kan gå uten sminke offentlig må du ha en selvtilit som er crap og bør jobbes med,enten det eller er du så overfladisk at jeg rett og slett blir kvalm Anonymkode: 19833...a67 Idiot 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk Ser det står at man ikke kan ha sminke også, vet du eller noen andre om man kan ha litt alikevel? Har skjemmende arr i ansiktet og har derfor aldri gått offentlig uten sminke før. Anonymkode: 78093...a0a Hvis det står at du ikke skal ha sminke, så skal du ikke det. Det er sikkert fordi legene følger med på fargen i ansiktet ditt og slikt. Men hvis du synes det er ekkelt å gå offentlig uten sminke, kan du jo ta med deg sminkefjerner og fjerne sminken på sykehuset Anonymkode: 9d2d1...20c 2
Dina86 Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk Ser det står at man ikke kan ha sminke også, vet du eller noen andre om man kan ha litt alikevel? Har skjemmende arr i ansiktet og har derfor aldri gått offentlig uten sminke før. Anonymkode: 78093...a0a Det har vel noe med at de skal se hvis noe forandrer seg iløpet av operasjonen, som farge på huden. Det var hvertfall det de sa om neglelakken på tærne mine. At de måtte kunne se om de ble blå, for da var noe galt. Jeg forstår at det er vanskelig når du har et arr du ikke vil vise. Det er vel et fåtall som kommer til å se deg før, under og etter? Noen sykepleiere, portør og kirurgen(e)? Du kan jo sjekke om de kan gjøre et unntak.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 Takk dere Er ikke overfladisk, man må nok ha en hud som min for å kunne forstå hvorfor man ikke klarer å vise seg offentlig med den. Anonymkode: 78093...a0a
minsinn Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 Det med neglelakk handler om at de følger med på oksygenopptak, ble jeg forklart en gang jeg skulle i narkose og hadde glemt å ta bort neglelakken på tærne. Jeg tror det var det de sa, i alle fall, jeg hadde allerede fått noe beroligende, så jeg kan ha hørt feil, Du må være helt sminkefri, det handler både om oksygen og om infeksjonsfare. All sminke inneholder bakterier og du skal være helt ren. Lykke til 1
Gjest Evans Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 (endret) Du kan jo gå med sminke til, ta med deg servietter for å fjerne sminken, og fjerne den når du har kommet frem? Det må jo være et godt kompromis Lykke til i morgen! Endret 30. juni 2016 av Evans Ser at det allerede er nevnt, men, men
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 Når man skal opereres så bør man jo komme nydusja fri for sminke og neglelakk. Har følt meg som takras jeg og når jeg skal opereres men det er ikke det de fokuserer på. Skal snart ha ny operasjon og bryr meg døyten om kvisene viser og er bleik. De har det travelt nok med og informere deg og koble på deg utstyr og vips så sover du. Anonymkode: bf5b1...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå