AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Hva er det dummeste, blondeste, morsomste eller teiteste noen har sagt til deg? Trenger en god latter Anonymkode: 61e59...f1d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Alle som har fortalt meg alt jeg ikke kommer til å klare som jeg har mestret godt i ettertid. Og det er ganske mange slike kommentarer opp gjennom fra de som liksom skal bry seg om meg. Anonymkode: a2322...806 2
Gjest haze Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Alle som har fortalt meg alt jeg ikke kommer til å klare som jeg har mestret godt i ettertid. Og det er ganske mange slike kommentarer opp gjennom fra de som liksom skal bry seg om meg. Anonymkode: a2322...806 Hva faen... Det er faktisk bare trist.. Er veldig glad for at du klarer å bevise det motsatte
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 At frukt fra first price har mindre næring enn fra "skikkelige" merker!😂😂 Anonymkode: b8874...a9a 14
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Du er styggere enn mora mi i mørket Anonymkode: 7a3e2...d69
Gjest Belle âme Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 "Du kan ikkje ha meiningar om Usa, for du har aldri budd der!" Fordi eg ikkje liker politikken i landet, blei sagt av ein usa-elsker🙃
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 9 minutter siden, mångata skrev: Hva faen... Det er faktisk bare trist.. Er veldig glad for at du klarer å bevise det motsatte Jepp, jeg besto eksamen med veldig god karakter, jeg klarte å lære med det instrumentet jeg likte best og jeg klarer å drive firma for meg selv. Og at den type bryllupskjole kom jeg til å se tykk ut i. Men det var den jeg så best ut med. Den hårfargen gjør meg stygg, hvis jeg ikke har lugg får jeg langt hesteansikt. Hehe. Lista er lang med slikt altså. Er kommentarer fra lærer og to i familien. Skal bare fortsette å gjøre det jeg ønsker og gjøre det godt jeg altså! 😊 Anonymkode: a2322...806 9
Gjest haze Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jepp, jeg besto eksamen med veldig god karakter, jeg klarte å lære med det instrumentet jeg likte best og jeg klarer å drive firma for meg selv. Og at den type bryllupskjole kom jeg til å se tykk ut i. Men det var den jeg så best ut med. Den hårfargen gjør meg stygg, hvis jeg ikke har lugg får jeg langt hesteansikt. Hehe. Lista er lang med slikt altså. Er kommentarer fra lærer og to i familien. Skal bare fortsette å gjøre det jeg ønsker og gjøre det godt jeg altså! 😊 Anonymkode: a2322...806 høres fantastisk ut! heier på deg
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 En ihuga SV-velger (eller kanskje det var KrF, jeg husker ikke) som (i ramme alvor) påstod at Taliban, al qaida (og andre terrorist-grupperinger i Afrghanistan) kan sammenlignes med Kompani Linge, "gutta på skauen" og Milorg i Norden under den andre verdenskrig... Anonymkode: 0e939...756
DonutEater Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 11 minutter siden, Fireproof skrev: "Du kan ikkje ha meiningar om Usa, for du har aldri budd der!" Fordi eg ikkje liker politikken i landet, blei sagt av ein usa-elsker🙃 Vis personen dette bildet 2
Gjest Belle âme Skrevet 30. juni 2016 #13 Skrevet 30. juni 2016 55 minutter siden, DonutEater skrev: Vis personen dette bildet "Dette kan ikkje du meine, for du bur ikkje i Oslo!!" Kan nærmast høyre det.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #14 Skrevet 30. juni 2016 For mange år siden så jeg den filmen Klodens kamp på kino sammen med eksen og et vennepar av han. Filmen handler om at jorden angripes av romvesen. Rett før dette hadde det vært et terrorangrep på undergrunnen i London. Etter filmen sier hun dama til kompisen: Tenk at det som skjedde på filmen nettopp har skjedd i London! Jeg: Eh... Romvesenangrep i London?! Hun: Det er jo akkurat det samme da! ....... Nei. Nei det er det faktisk ikke. Anonymkode: 0dbc4...716 2
Example Skrevet 30. juni 2016 #15 Skrevet 30. juni 2016 Amerikansk dame jeg møtte i England da jeg bodde der borte. Spurte hvor jeg var fra, og sa Norge. Hun lurte på hvor det var, og begynte å tegne et kart. Kartet bestod av USA, et hav og Storbritania som en liten øy utenfor. Så begynte hun å peke på østkysten av USA og trodde Norge var der. Hun var jo fra LA, og synes accenten min likna på det. Synes det er ganske godt gjort å vite så lite om verden, utenfor USA, når du selv har valgt å flytte til Europa for et år. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #16 Skrevet 30. juni 2016 17 minutter siden, Example skrev: Amerikansk dame jeg møtte i England da jeg bodde der borte. Spurte hvor jeg var fra, og sa Norge. Hun lurte på hvor det var, og begynte å tegne et kart. Kartet bestod av USA, et hav og Storbritania som en liten øy utenfor. Så begynte hun å peke på østkysten av USA og trodde Norge var der. Hun var jo fra LA, og synes accenten min likna på det. Synes det er ganske godt gjort å vite så lite om verden, utenfor USA, når du selv har valgt å flytte til Europa for et år. Jeg snakket med en amerikaner i NYC, han syns det var sykt at man ikke kunne ta beina fatt fra Oslo til Bergen. Når jeg forklarte avstandene mellom div norske byer googlet han kart og ble sittende med det resten av kvelden hvor han var helt overveldet over at Norge var større enn Oslo Anonymkode: 2ffdb...a3d 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #17 Skrevet 30. juni 2016 På ungdomsskolen var en kamerat overbevist om at jenter også produserte sperm. Lo egentlig godt av det Anonymkode: d7246...233
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #18 Skrevet 30. juni 2016 Er alkoholiker, og etter å ha drukket daglig i +/- 10 år, klarte jeg å slutte (med et par sprekker og psykoser, vel og merke). Det var og er det vanskeligste jeg har gjort i hele mitt liv, og jeg er ganske stolt av meg selv for å ha klart det (så langt, iallefall). Derfor ble jeg ganske lamslått og såret av kjæresten min som skryter både til meg og alle andre som vil høre av at han endelig har klart det! Han fikk meg til å slutte å drikke! Han har så absolutt støttet meg gjennom flere vanskelige perioder, og han har vist omtanke ved flere anledninger. Men, mesteparten av tiden var han fraværende fordi han rett og slett ikke orket. Det forstår jeg veldig godt, den rollen han hadde var ikke lett. Men likevel er jeg smålig nok til å være lei meg for at han "tar æren" for det største jeg har oppnådd i livet (en smule patetisk kanskje, men sånn er det bare) Anonymkode: 77cf3...7ab 8
Anoia Skrevet 1. juli 2016 #19 Skrevet 1. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er alkoholiker, og etter å ha drukket daglig i +/- 10 år, klarte jeg å slutte (med et par sprekker og psykoser, vel og merke). Det var og er det vanskeligste jeg har gjort i hele mitt liv, og jeg er ganske stolt av meg selv for å ha klart det (så langt, iallefall). Derfor ble jeg ganske lamslått og såret av kjæresten min som skryter både til meg og alle andre som vil høre av at han endelig har klart det! Han fikk meg til å slutte å drikke! Han har så absolutt støttet meg gjennom flere vanskelige perioder, og han har vist omtanke ved flere anledninger. Men, mesteparten av tiden var han fraværende fordi han rett og slett ikke orket. Det forstår jeg veldig godt, den rollen han hadde var ikke lett. Men likevel er jeg smålig nok til å være lei meg for at han "tar æren" for det største jeg har oppnådd i livet (en smule patetisk kanskje, men sånn er det bare) Anonymkode: 77cf3...7ab Så stygt gjort av ham! Det er ingen som kan "få" et annet menneske ut av rusmisbruk, det er en beintøff kamp som vedkommende må gjøre selv (selv om støtte fra andre kan være til stor hjelp). Synes ikke du er smålig, du er i din fulle rett til å be kjæresten din slutte å ta æren for det du har oppnådd. Kudos til deg for en kjempejobb! 2
Gjest supernova_87 Skrevet 1. juli 2016 #20 Skrevet 1. juli 2016 4 timer siden, mångata skrev: Eksen min presterte å si dette for en stund siden: Eks: Vet hva jeg ville gjort om jeg ikke var på jobb nå Meg: Ja jeg tviler ikke Eks: Ja er jo ikke så lett å ikke pule de jentene man henger med Jeg leste "presten min".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå