Gå til innhold

Perlekjøp: nett eller butikk


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Hvem er billigst på perler? Nettbutikker eller vanlige butikker? Er det noen som er billigere enn andre? (Har lyst på så MYYYYYEEEEEEEEE nemlig...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva som er billigst, men jeg kjøper aller helst perleen i butikk, for liker å se og kjenne på perlene før jeg kjøper de.

Vanskelig å gjenskape fargen helt riktig på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom en hobby-butikk her på Sunnmøre og kjøpte perler. Her koster det 38 kroner for en pose Dress-it-Up (assorterte perler). Er dette en grei pris? Eller bør jeg vente til jeg skal til Oslo og stikke innom Perlehuset og hamstre litt der? (hm... blir vel en tur uansett, tenker jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThereseF ikke innlogget
Jeg var innom en hobby-butikk her på Sunnmøre og kjøpte perler. Her koster det 38 kroner for en pose Dress-it-Up (assorterte perler). Er dette en grei pris? Eller bør jeg vente til jeg skal til Oslo og stikke innom Perlehuset og hamstre litt der? (hm... blir vel en tur uansett' date=' tenker jeg...)[/quote']

Jeg kjøper de samme her i Kongsvinger til 37,-, i Molde så jeg de til 45,-. Så jeg synes det er en grei pris. Dessuten synes jeg de er så godt sammensatt, de posene, så jeg har kjøpt maaange av de! I tillegg har jeg bestilt litt fra Nordic Beads i danmark.

Da skal det sies at jeg ikke har vært i de fine perlebutikkene i Oslo enda, som jeg har hørt så mye om, men det skal jeg snart!!

Lykke til uansett!

ps, hva lager du da? har du bilder å sende på mail? Jeg lager stort sett enkle smykker og armbånd enda, men vil gjerne få inspirasjon til å prøve nye ting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte, snille Livets Datter, når skal du lære oss å tvinne de flotte armbånda?

Og hvor får du kjøpt de brede låsene? Jeg får bare tak i carabin-låser og det er ikke noe stas til bredere armbånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...