Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Jeg har en olivenhud, og blir aldri like hvit som nordmenn flest. På høsten og vinteren er fargen min på NC35. Det vil si at om jeg er mye ute i sola så blir jeg veldig brun. Hver sommer har jeg alltid solt meg mye, men nå begynner jeg å tenke mer på huden min og prøve å ikke sole meg like mye. Er derfor ute etter en selvbruning som gir meg den sommerbrune fargen (for min hud). Har lite erfaring med selvbruning, men kjøpte nylig en fra Shiseido, og den vises ikke på huden min. Er mulig det er for jeg allerede har litt farge, eller kan det være den er brukt feil? Skrubbet huden, smørte meg med bodylotion og ventet en stund før jeg påførte selvbruningen.. Er det ikke slik det skal gjøres? :)

Så om noen har det samme "problemet" og vet om en selvbruner som gir en dyp brunfarge, så blir jeg veldig glad for tips!!

Anonymkode: 07300...161

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sjekke bloggen til hudspesialisten.se, hun har akkurat testet mange selvbrunere. 

Jeg har også ganske mørk hud men har holdt meg unna sol i flere år. Jeg har testet de oljene fra Clarins nå, de gir litt farge på meg etterhvert, men jeg blir gul. Vanligvis blir jeg ordentlig brun/ dypt brun og aldri gulbrun sånn som blonde blir, så det ser litt rart ut, men litt bedre enn å være helt uten farge da jeg fort ser grå ut uten. Kjøpte en bronzer på apoteket (vaskes av), da ble jeg enten bittelitt gul eller helt oransj. :fnise: 

Anonymkode: ae150...60f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...