Gå til innhold

Johannesurt....

Fremhevede innlegg

Gjest Lotte Lise
Skrevet

Jeg går nå på johannesurt. Noen dager når jeg skal sovne så får jeg ikke sove. Jeg har sobril tabletter. Kan jeg bruke sobril når jeg går på johannesurt?

Jeg har hørt at man ikke skal bruke antidepressiva når jeg går på johannesurt? Gjelder dette også sobril?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lotte Lise.
Skrevet

Jeg tok en sobril tablett i går kveld. Selv om jeg tar johannesurt. Det skjedde ingenting med meg. Bare at jeg fikk sovne. :)

Er det farlig? Hva skjer hvis jeg tar sobril?

Er det noen som har gjort dette?

Skrevet

Ikke bland skolemedisin med johannesurt! Du får altfor mye neurotransmittere, kan være skadelig.

Gjest Lotte Lise
Skrevet

Er det farlig at jeg tok sobril sammen med johannesurt? DEt skjedde ingenting med meg. Jeg merket ikkenoe, men kanskje det er farlig inne i kroppen? Hva skjer?

Gjest Hillary..
Skrevet

Pøtt! Ikke bekymre deg. Ring legekontoret på mandag og spør. Har du søvnproblemer, så kanskje du kan få sovepiller å bruke i stedet.

Skrevet
Er det farlig at jeg tok sobril sammen med johannesurt? DEt skjedde ingenting med meg. Jeg merket ikkenoe' date=' men kanskje det er farlig inne i kroppen? Hva skjer?[/quote']

Engangsbruk er ikke så farlig, men det er ikke noe du bør gjøre flere ganger.

Gjest Lotte Lise
Skrevet

Jeg har tatt sobril sammen med johannesurt flere ganger jeg. Lurer på hva som skjer med kroppen da?

Jeg tør ikke å ringe til legen heller fordi jeg har telefonskrekk og angst.

Gjest Genevieve
Skrevet
Jeg har tatt sobril sammen med johannesurt flere ganger jeg. Lurer på hva som skjer med kroppen da?

Jeg tør ikke å ringe til legen heller fordi jeg har telefonskrekk og angst.

Hvordan har du fått tak i antidepressiva hvis du ikke har hatt kontakt med en lege? Det virker for usannsynlig at du ikke kan kontakte legen din over telefon.

Jeg begynner å bli litt lei av tulleinnlegg om slike alvorlige emner som dette her.

Gjest Lotte Lise
Skrevet

Unnskyld meg. Unnskyld for tulleinnlegget mitt. Jeg skriver bare tull jeg. Nå ble jeg lei meg. :( Snufs. Jeg skal ikke skrive her mer jeg fordi jeg bare er i veien uansett.

Jeg har kontakt med en lege. Tør så vidt å gå til legen min, men ikke ringe til han. Jeg presser meg dit selv om jeg er livredd. Jeg synes det er mere skremmende å ringe enn å dra dit. Hvorfor er det usannsynelig? Når jeg ikke tør?

Unnskyld meg. :-( :cry:

Gjest Fighter
Skrevet

Hvis det er letter for deg å dra til legen enn å ringe han så bør du dra til han. Kanskje sekretæren hans kan svare? Hvis det, som noen skriver er farlig å blande johannesurt og sobril så må du jo spørre en lege eller noen andre som vet helt sikkert.

Gjest Genevieve
Skrevet
Unnskyld meg. Unnskyld for tulleinnlegget mitt. Jeg skriver bare tull jeg. Nå ble jeg lei meg. :( Snufs. Jeg skal ikke skrive her mer jeg fordi jeg bare er i veien uansett.

Jeg har kontakt med en lege. Tør så vidt å gå til legen min, men ikke ringe til han. Jeg presser meg dit selv om jeg er livredd. Jeg synes det er mere skremmende å ringe enn å dra dit. Hvorfor er det usannsynelig? Når jeg ikke tør?

Unnskyld meg.  :-(   :cry:

Hvis du ikke tør ringe så må du dra til legekontroet selv. Vet ikke legen din at du sliter med å oppsøke ham pga. angst? Kommuniserer dere ikke i det hele tatt?

Det kan være direkte farlig og mikse naturpreparater med vanlig medisin. Brukerne på KG er ikke leger så dette må du faktisk ordne opp i selv. Bruk oss gjerne for hjelp og støtte men ikke medisinske råd- det er vi ikke kvalifisert til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...