*Cassie* Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Hvordan blir jeg kvitt fluer? Ikke småfluer eller bananfluer, bare helt vanlige sorte fluer! De er helt grusomt travle! De er overalt, og skal på død og liv spasere rundt på meg..😮
*Cassie* Skrevet 30. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2016 29 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Mange foretrekker en slik en: Men jeg finner den ikke!😟 Får kjøpe fluedrepespray i morgen..
Chizue Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 1 minutt siden, *Cassie* skrev: Men jeg finner den ikke!😟 Får kjøpe fluedrepespray i morgen.. Avis? Se & hør? Eller sett ut en eller flere boller med vann, tilsett sukker, eddik og zalo Eller lån deg en katt
Lutetium 71 Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 16 minutter siden, *Cassie* skrev: Men jeg finner den ikke!😟 Får kjøpe fluedrepespray i morgen.. Så kjøp en ny da vel? Du får de med høyspenning også.
*Cassie* Skrevet 30. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2016 10 minutter siden, Chibi skrev: Avis? Se & hør? Eller sett ut en eller flere boller med vann, tilsett sukker, eddik og zalo Eller lån deg en katt Springer rundt her med fagbladet faktisk😂 Vann, sukker, eddik og zalo? Skal teste det, takk👍
*Cassie* Skrevet 30. juni 2016 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2016 2 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Så kjøp en ny da vel? Du får de med høyspenning også. I morgen, garantert!!
Forundret.. Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 Arg!! Jeg hadde også besøk av sånne etter å hatt døra oppe hele dagen. Bruk et tørkehåndkle og pisk/slå med det. Synes det er enklere enn et sammenrulla blad eller lignende.
Chizue Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 4 minutter siden, *Cassie* skrev: Springer rundt her med fagbladet faktisk😂 Vann, sukker, eddik og zalo? Skal teste det, takk👍 Ja fluene tiltrekkes av sukkervannet og eddiken, zaloen gjør det slik at fluene ikke får til å fly opp igjen og de drukner... *mwahahaha* Om du får problemer med veps, så kan du lage en slik felle som det her; Fylles med sukkerholdig drikke, fungerer mot klegg også! :D
*Cassie* Skrevet 30. juni 2016 Forfatter #10 Skrevet 30. juni 2016 6 minutter siden, Forundret.. skrev: Arg!! Jeg hadde også besøk av sånne etter å hatt døra oppe hele dagen. Bruk et tørkehåndkle og pisk/slå med det. Synes det er enklere enn et sammenrulla blad eller lignende. Døra har stått åpen hele dagen her også, kan neaten ikke annet i denne varmen😊 3 minutter siden, Chibi skrev: Ja fluene tiltrekkes av sukkervannet og eddiken, zaloen gjør det slik at fluene ikke får til å fly opp igjen og de drukner... *mwahahaha* Om du får problemer med veps, så kan du lage en slik felle som det her; Fylles med sukkerholdig drikke, fungerer mot klegg også! :D Takk😀
Tvist Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 (endret) Jeg foretrekker en slik en: Min fungerer veldig godt mot fluer. Endret 30. juni 2016 av Tvist
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 4 minutter siden, Tvist skrev: Jeg foretrekker en slik en: Min fungerer veldig godt mot fluer. Enig med deg. Har en slik en selv. Bare synd at de har den bivirkningen at blomsterpotter som står i vinduskarmen knuses Anonymkode: 6a1ed...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå