Gå til innhold

Er stor pikk psykisk tennende?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I en annen tråd skrev en jente at " Men psykisk så tenner kjæresten sin penis meg veldig (og fysisk så klart da), syntes det er veldig tennende å vite at han er alt for stor for meg osv. "

Er det slik at jenter tenner på tanken om stor pikk, men at det ikke nødvendigvis føles bedre når de har sex?

Anonymkode: 844c3...71a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan bare svare for meg selv: Nei.

Anonymkode: d6344...bc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei her også.

Anonymkode: 5a070...dde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er nettopp dette som har bekymret meg i lenger tid når det kommer til kvinner og fortrukket penis størrelse. Sånn rent fysisk så er det kanskje ikke alltid like praktisk, men meste av tenninga skjer jo i hodet og det virker som de fleste kvinner faktisk tenner mer på tanken av en stor penis og da blir det vell også lettere å komme?

Kan jo sammenligne med meg selv, kan jo lettere komme med en dame med vid mus, hvis hun er veldig deilig ellers, en med en dame som har trang mus, men som ellers kanskje ikke er fult så tiltrekkende. Mye av tenninga skjer jo i hodet.

Anonymkode: 4cb1d...aa3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nettopp dette som har bekymret meg i lenger tid når det kommer til kvinner og fortrukket penis størrelse. Sånn rent fysisk så er det kanskje ikke alltid like praktisk, men meste av tenninga skjer jo i hodet og det virker som de fleste kvinner faktisk tenner mer på tanken av en stor penis og da blir det vell også lettere å komme?

Kan jo sammenligne med meg selv, kan jo lettere komme med en dame med vid mus, hvis hun er veldig deilig ellers, en med en dame som har trang mus, men som ellers kanskje ikke er fult så tiltrekkende. Mye av tenninga skjer jo i hodet.

Dette foregår for det meste i hodet til menn. Det er uendelig med tråder her inne hvor det overveldende flertallet av kvinner sier det motsatte, så kommer det en AB som sier at det stemmer, og da er liksom teorien bekreftet.

Anonymkode: d6344...bc9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Rent estetisk så er det jo selvsagt mer tiltalende, selv om en stor pikk ikke nødvendigvis er bedre i praksis.

Litt som med høyde på mannen, fint og tiltrekkende resnt estetisk, men det har liten eller ingen praktisk nytte.

Anonymkode: 668ab...2f9

• Liker 1
Skrevet

Nope.. de som liker stor pikk gjør det nok i hovedsak fordi det føles bedre fysisk, ikke bare fordi det er en spennende idé imens de i realiteten ikke kjenner forskjell.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke lese/skrive i en av de mange penistrådene som allerede er på KG?

Gjest marizz
Skrevet

Jeg synes de ser bedre ut, og helt klart mer tennende enn å se på en mindre. 

Gjest makar
Skrevet
7 timer siden, marizz skrev:

Jeg synes de ser bedre ut, og helt klart mer tennende enn å se på en mindre. 

Hvor stor må den være for at den skal se bedre ut?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for min del. 

Anonymkode: 308b1...fb0

AnonymBruker
Skrevet

Neida, størrelse betyr ingenting for damer. På samme måte som penger ikke betyr noe og sosial status ikke betyr noe :rolleyes:

Anonymkode: 73f10...419

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Neida, størrelse betyr ingenting for damer. På samme måte som penger ikke betyr noe og sosial status ikke betyr noe :rolleyes:

Anonymkode: 73f10...419

:veslejenta:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg det er ikke penisstørrelsen som gjør meg tent, skal veldig mye mer enn det til før jeg blir tent. Berøring f.eks.

Anonymkode: a7ef4...c05

AnonymBruker
Skrevet

Størrelse betyr selvfølgelig noe for damer, de som sier noe annet vet ikke hva de snakker om. Tipper at 95% av alle damer har størrelse i tankene når man treffer en ny partner. For liten tiss er dumpegrunn for mange! Sånn er det bare. Å diger kuk tenner iallefall meg mye mer enn en liten. 

Anonymkode: 94bd3...4ef

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tanken på, og synet av en diger kuk som det gjør vondt å få inn er helt klart mer tennende. 

I praksis synes jeg min samboers gjennomsnittlige penis er helt perfekt.  

Anonymkode: 505ef...189

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Størrelse betyr selvfølgelig noe for damer, de som sier noe annet vet ikke hva de snakker om. Tipper at 95% av alle damer har størrelse i tankene når man treffer en ny partner. For liten tiss er dumpegrunn for mange! Sånn er det bare. Å diger kuk tenner iallefall meg mye mer enn en liten. 

Anonymkode: 94bd3...4ef

Virkelig?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

når jeg leser alle disse penis/høyde trådene må jeg gå å takke gud. 

Anonymkode: b5c12...705

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er ikke penis som tenner meg. Det er fyren den tilhører som tenner meg. 

• Liker 1
Gjest makar
Skrevet

Må si jeg blir mer tent av å se en passe tykk på 20 cm enn en tynn på 10.  For meg virker det som det er en sammenheng mellom mannens selvtillitt og størrelse på penis. Og alle vet at økt selvtillit gjerne betyr bedre i senga.

Men det er ikke sånn at en penis på evt 30 cm ville tent meg enda mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...