Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert dumt spørsmål.. Men.. Har startet med femar, fra dag tre i syklus. Så skal man ha samleie fra dag 10, står det på skjema. Gyn sa "hverken mer eller mindre", men kan det stemme?! Har det noe å si om vi har det nå på dag 7 liksom? 

Og har noen blitt gravid med femar, vil jeg gjerne høre om det også ;) 

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er femar ? 

Anonymkode: 77d24...aaf

Skrevet

Lurer også på hvem en femar er? :P

AnonymBruker
Skrevet

http://www.felleskatalogen.no/t/medisin/femar-novartis-559010

2 minutter siden, MissEi skrev:

Lurer også på hvem en femar er? :P

Det håper jeg for din del at du aldri får behov formå finne ut av. Skjerp deg, medisinering ved brystkreft!

Til ts: 

Tror jeg ville brukt kondom eller ventet til dag 10 med sex. 

Anonymkode: 98f2b...6a1

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det håper jeg for din del at du aldri får behov formå finne ut av. Skjerp deg, medisinering ved brystkreft!

Til ts: 

Øh, det brukes også i behandling av barnløshet ved PCOS, så bare slapp av. 

Anonymkode: 3cc78...2c3

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til ts: 

Dette er ikke allmen vite sååå ro deg ned ;) 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øh, det brukes også i behandling av barnløshet ved PCOS, så bare slapp av. 

Da er vel neppe ts usikker på spørsmål knyttet til samleie slik hun spør om i hi? 

1 minutt siden, MissEi skrev:

Dette er ikke allmen vite sååå ro deg ned ;) 

Jeg er helt ig jeg. Men du bør begynne å bruke google før du svarer eller opptre på en litt mer ydmyk måte på kropp og helse når det er noe du tydeligvis ikke har peiling på. Det er jo og mulig å gå ut av en tråd uten å legge igjen et svar slik du gjorde over her. 

Skrevet

Jeg har gått samme kur, og har hatt smaleier hele veien. Men det et fra etter dag 10 eggløsning antas å komme, derfor bør man ha regelmessig sex (annenhver dag) fra dag 10 og frem til dagen etter eggløsning :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er vel neppe ts usikker på spørsmål knyttet til samleie slik hun spør om i hi? 

Jeg er helt ig jeg. Men du bør begynne å bruke google før du svarer eller opptre på en litt mer ydmyk måte på kropp og helse når det er noe du tydeligvis ikke har peiling på. Det er jo og mulig å gå ut av en tråd uten å legge igjen et svar slik du gjorde over her. 

Skjerp deg, det er jo du som ikke har peiling. 

Ts lurer da hun har fått Femar for å indusere eggløsning (virker litt på samme måte som Pergotime), og lurer da på hvor ofte og når hun skal ha sex for å treffe EL best mulig med best mulige svømmere! Derfor er TS usikker på spm knyttet til samleie. Skjønner?

Hvorfor i all verden skulle hun være usikker på dette med samleie på 10. dagen hvis hun fikk Femar for brystkreft, og hvorfor skulle hun da stille spm i prøver-forumet?

Det er nok du som burde lese seg litt opp, og bruke logisk sans når du leser tråder som denne... Ganske opplagt at det ikke handler om Femar til brystkreft:fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...