Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Noen som har handlet på nettsiden til sephora før? Fant ut at de shippa til Norge, så da bestilte jeg meg noe til 550 kr men ble over 800 med frakt og moms/mva. Fikk vite nå at de leverer med dhl, er det slik at dhl også skal ha betaling? Har alltid brukt å få regning fra de i etterkant når de har vært her, på 300 kr og da syns jeg det blir veeeldig dyrt! Håper noen kan svare meg

Anonymkode: edeaa...bf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du betaler for frakten i nettbutikken, den regningen du får etterpå fra fedex eller dhl er for fortollingen hvis du bestiller for over grensa på 350kr.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Noen som har handlet på nettsiden til sephora før? Fant ut at de shippa til Norge, så da bestilte jeg meg noe til 550 kr men ble over 800 med frakt og moms/mva. Fikk vite nå at de leverer med dhl, er det slik at dhl også skal ha betaling? Har alltid brukt å få regning fra de i etterkant når de har vært her, på 300 kr og da syns jeg det blir veeeldig dyrt! Håper noen kan svare meg

Anonymkode: edeaa...bf6

Har bestilt mye derifra, skal du først bestille, ville jeg ha bestilt mye. Du må betale toll over 350 kr også om du ikke kjøper for over 700 kr må du betale frakt regnet på vekta av pakka di, så du burde bestille for over 700 kr. DHL kommer på døra di(eller dit du er) å leverer pakka. Jeg har aldri fått noen regning fra dhl enda det står på pakka at de skal ha betaling, men man betaler alt på sephora da du handler der.

Anonymkode: 1aed5...736

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Cuntzilla skrev:

Du betaler for frakten i nettbutikken, den regningen du får etterpå fra fedex eller dhl er for fortollingen hvis du bestiller for over grensa på 350kr.

Ikke når man bestiller fra Sephora, da betaler man mva direkte til dem, ingen regninger i ettertid.

Anonymkode: 909ce...328

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke når man bestiller fra Sephora, da betaler man mva direkte til dem, ingen regninger i ettertid.

Du får jo tydeligvis det da, du skriver det jo i første innlegg?

Man betaler jo vanligvis for frakt der man bestiller og får ikke regning fra de som leverer i tillegg. Hva står det på regningen fra dem da? Det pleier jo å være spesifisert hva man betaler for :)

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Du får jo tydeligvis det da, du skriver det jo i første innlegg?

Man betaler jo vanligvis for frakt der man bestiller og får ikke regning fra de som leverer i tillegg. Hva står det på regningen fra dem da? Det pleier jo å være spesifisert hva man betaler for :)

Jeg er ikke ts.

Formulerte meg litt dumt der, man betaler selvfølgelig frakt til nettbutikken, men det skal ikke komme noen regning i ettertid fra dhl, for når man handler hos sehpora betale man mva direkte til dem. Dermed slipper man å betale mva og for (svindyr) tollbehandling når pakken kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...