Gå til innhold

Dagkrem for ung, litt kvisete og kombinasjonshud!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er 16 år og leter etter en god dagkrem. Jeg har litt kviser, men ikke noen store greier som trenger behandling. Jeg har også kombinasjonshud hud, jeg blir fett rundt nese og panne område men tørr i kinnene. Har prøvd mange forskjellige, men finner ingen jeg liker veldig. Har noen tips til kremer? Helst ikke en som koster altfor mye

takk for svar<3

Anonymkode: 22645...8fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sjekke ut bloggen til hildechristina (google det). hun har mange anbefalinger, blant annet til ung kombinert hud. Noen dyre kremer, men også budsjettalternativer. Bloggen hennes hjalp meg ganske mye når jeg var på din aldrer..

Anonymkode: 37dd5...61c

Skrevet

Liker dagkremene fra Mario Badescu. De har en som er oljefri, og en som er ment litt mer for kvisete hud. 

Skrevet

Jeg kjøper serien Clear Start fra Dermalogica til tenåringsjenta mi, den har funket kjempebra! Hun har rensen, ansiktskrem og en kjekk liten tube som funker sånn at du tar den direkte på der du holder på å få ei ny kvise. Har også tenkt på å kjøpe ei maske som man skal sove med over natten og vaske av neste morgen fra samme serie.  Serien er heller ikke noe særlig dyr. 

http://www.dermalogica.com/clear-start/clear_start,default,sc.html

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, skruf skrev:

Jeg kjøper serien Clear Start fra Dermalogica til tenåringsjenta mi, den har funket kjempebra! Hun har rensen, ansiktskrem og en kjekk liten tube som funker sånn at du tar den direkte på der du holder på å få ei ny kvise. Har også tenkt på å kjøpe ei maske som man skal sove med over natten og vaske av neste morgen fra samme serie.  Serien er heller ikke noe særlig dyr. 

http://www.dermalogica.com/clear-start/clear_start,default,sc.html

Anbefaler samme serie. Hjalp meg mye da jeg var yngre, og er forhåndvis en serie jeg går tilbake til innimellom når huden står i de verste utbruddene. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, dillyduzit skrev:

Anbefaler samme serie. Hjalp meg mye da jeg var yngre, og er forhåndvis en serie jeg går tilbake til innimellom når huden står i de verste utbruddene. 

Den har virkelig hjulpet til datteren min også :) 

Jeg kjøpte serien på et apotek, og hun i kassen var voksen, men sa at hun fortsatt bruker denne serien. Så ikke bare til tenåringer. Mannen min får av og til ei og annen kvise, og da har han lånt den sticken som man tar på nye utbrudd og den har funket godt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...