Gå til innhold

Noen som vet hvilket program jeg snakker om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å finne en barneserie jeg har sett på dansk TV når jeg var mindre, kanskje rundt 2005-2007, men jeg finner den ikke noe sted (heller ikke tittel):klo: Det jeg husker av den er at en jente drar på sommerferie? til en tante som har et gult? hus rett ved en skog. Jenta har med seg en gutt på egen alder (husker ikke om dette er broren hennes eller en venn hjemmefra). Det er en mann som hjelper tanten med å ta vare på huset/Hagen tror jeg og denne mannen og gutten (og kanskje jenta også) bygger en trehytte rett ved siden av skogen. Trehytten blir ødelagt, men ingen av de fire vet hvem som kan ha gjort det. Skogen viser seg å være forhekset/magisk og barna går inn der noen ganger. En av gangene de går inn i skogen finner jenta en glasskule, som jeg tror jenta ser noe inni en natt før hun legger seg?? Husker at siste episode møter jenta en alv.

Dette er da det eneste jeg husker av handlingen, og jeg er ikke sikker på om serien er dansk eller om den var døbbet.

Kjenner noen denne serien igjen? Vet noen tittelen? Irriterer meg litt at jeg ikke finner den igjen hehe..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...