AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Jeg er 30 år og har aldri hatt noe seriøst forhold. Jeg er lesbisk, og det har vært ganske vanskelig for meg fordi jeg er vokst opp med mye fordommer. Det går bedre nå. Jeg har møtt en kjempesøt jente som jeg begynner å bli kjent med, men vi blir på en måte kjent som venninner... jeg vet at hun har hatt gutte-kjærester, men jeg aner ikke om hun kanskje kan være interessert i jenter også. Hvordan finner jeg ut av det? Hva skal jeg si, og hvordan skal jeg gå frem? Jeg syns det er utrolig vanskelig å vise at jeg har slike følelser for henne... for jenter generelt. Og det er utrolig sjeldent at jeg tør å tenke tanken engang. Anonymkode: 55672...2f6 1
Ardenus Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Kan skjønne at det er vanskelig å si det rette uten å trå på noen tær, men spør henne med ut på date, hvis hun sier ja, så vet du jo svaret, hvis hun sier nei så vet du også svaret. Før du spør, så ha en plan klar, altså hva slags date, feks gå ut å spise, hjem til en av dere og spise, gå en tur osv. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Hun vil nok bli med på kino, gå tur osv, men jeg vet ikke om det er på "venninne-planet" eller om det kan være noe mer... det jeg ønsker meg enda mer enn kjæreste er en jeg bare kan kose med. Sove inntil, kose med mens vi ser en film osv... er det vanskeligere å få en kosevenn enn en kjæreste? Og hvordan i all verden går jeg fram der? Hun liker meg veldig godt, men jeg vet ikke om det er noe mer enn som vanlig venn... Anonymkode: 55672...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Du må nesten opplyse om hun vet at du er lesbisk, eller om du vet noe om hennes legning. Hvis du ikke vet om hun liker jenter, så får du spørre om hun dater noen, og evt om hvilke datingsider/apper hun bruker. Det kan umulig være så vanskelig å finne ut av hennes legning? 😊 Jeg vet ikke hvordan jeg hadde taklet å bli lagt ann på av en venninne. Anonymkode: 0cf24...afe 1
Safarien Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Spør hun i stedet for å lure. Mye bedre å vite enn å lure 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå