Carmen_ Skrevet 5. november 2004 #1 Skrevet 5. november 2004 Er det bare meg som er utrolig tiltaksløs og trøtt for tiden? Orker ingenting jeg... Alt er så grått og kjedelig...vil bare sove. Kan det være noe vitaminmangel? Jern, kalsium, d-vitamin? Tar det meste av dette så jeg skjønner ikke hvorfor jeg omtrent går rundt i søvne i disse dager :klø:
Gjest Ninakanin Skrevet 5. november 2004 #2 Skrevet 5. november 2004 Du er ikke alene, DET er sikkert! Kanskje du reagerer på mørketiden? Tror det er det som feiler meg, så nå har jeg kjøpt meg lyslampe som skal vekke meg om morgenen
Carmen_ Skrevet 5. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2004 Du er ikke alene' date=' DET er sikkert! Kanskje du reagerer på mørketiden? Tror det er det som feiler meg, så nå har jeg kjøpt meg lyslampe som skal vekke meg om morgenen [/quote'] kan være. Har vært inne på det. Hva koster en sånn lyslampe da?
Gjest Ninakanin Skrevet 5. november 2004 #4 Skrevet 5. november 2004 Se tråden om lysterapi her inne på kropp og helse forumet
Carmen_ Skrevet 5. november 2004 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2004 Se tråden om lysterapi her inne på kropp og helse forumet Jepp. Fikk ikke med meg den før nå jeg. Takk
Gjest Ninakanin Skrevet 5. november 2004 #6 Skrevet 5. november 2004 You're welcome!! Kjipt å være så tiltaksløs, det går så mange timer bort i ingenting.. Så bare glad for å hjelpe!
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2004 #7 Skrevet 5. november 2004 Har akkurat samme problemet. Jeg tenkte jeg skulle begynne å ta litt solarium, det skal visst også hjelpe.
Selma Skrevet 5. november 2004 #8 Skrevet 5. november 2004 Neida du er ikke aleine om å være trøtt og sliten. Vi er nok mange i samme båt på denne tiden av året...
Gjest Ninakanin Skrevet 5. november 2004 #9 Skrevet 5. november 2004 Jeg tok solarium i dag, det var deeeeilig...
Samantha Skrevet 5. november 2004 #10 Skrevet 5. november 2004 Eg er egentlig en trøtt person heile året.. Veeeldig glad i å sove! Men no om høsten og vinteren er det heilt ekstremt. Er konstant trøtt og sliten. Argh!! Hatar kulde og mørket. Sånn er det med meg kvart år... Når eg blir stor skal eg bu i Thailand november-mars kvart år
Gjest Ninakanin Skrevet 5. november 2004 #11 Skrevet 5. november 2004 Jeg er et skikkelig sove-dyr, så jeg er spent på om denne nye lampen min kommer til å virke.. Jeg kommer til å få et helt nytt liv om jeg klarer å stå opp klokka 7 istedenfor 13.00!!
Gjest Lilleulv Skrevet 5. november 2004 #12 Skrevet 5. november 2004 Er det bare meg som er utrolig tiltaksløs og trøtt for tiden? Orker ingenting jeg... Alt er så grått og kjedelig...vil bare sove. Kan det være noe vitaminmangel? Jern, kalsium, d-vitamin? Tar det meste av dette så jeg skjønner ikke hvorfor jeg omtrent går rundt i søvne i disse dager :klø: alene er du i hvert fall ikke. Men det er nok forskjellige grunner til at man er trøtt og sliten, litt sånn høst-depresjon light f.eks. eller at man mangler noen vitaminer/mineraler, eller at man faktisk er sliten (overarbeida). Selv har jeg trøtthetssyndrom, husker ikke hva det vil si å ha et overskudd av energi lenger, men det er nok en deilig følelse. Unner ingen å mangle energi...
Samantha Skrevet 5. november 2004 #13 Skrevet 5. november 2004 Men altså... Kva kosttilskudd-ting bør en ta for å få litt meir energi no om vinteren? Tar ingenting eg, og det har eg heller aldri gjort... Nokon som tar noko som funkar?
Gjest Lilleulv Skrevet 5. november 2004 #14 Skrevet 5. november 2004 Men altså... Kva kosttilskudd-ting bør en ta for å få litt meir energi no om vinteren? Tar ingenting eg, og det har eg heller aldri gjort... Nokon som tar noko som funkar? noni juice funker! ellers så har du jo rosenrot... Jeg tror også du kommer langt med å kjøpe et komplett vitamintilskudd og omega 3 jeg.
Samantha Skrevet 5. november 2004 #15 Skrevet 5. november 2004 noni juice funker! ellers så har du jo rosenrot... Jeg tror også du kommer langt med å kjøpe et komplett vitamintilskudd og omega 3 jeg. Takk takk Lilleulv! :-) Skal ta å prøve noko av det snart.
Gjest Ninakanin Skrevet 5. november 2004 #16 Skrevet 5. november 2004 Ja lille ulv har alltid et svar!! Hun er skikkelig hjelpsom, har jeg funnet ut
Gjest Lilleulv Skrevet 5. november 2004 #17 Skrevet 5. november 2004 Ja lille ulv har alltid et svar!! Hun er skikkelig hjelpsom, har jeg funnet ut :D takk for det!
Gjest meya84 Skrevet 5. november 2004 #18 Skrevet 5. november 2004 Trust me, du er ikke den eneste... Jeg har kronisk tretthetsyndrom som lilleulv jeg å.. Klarer nesten ikke hvordan det var å komme hjem fra trening full av overskudd, og ikke minst våkne opp frisk og opplagt neste morgen! :-) Som jeg gleder meg til den dagen kommer igjen... Er du veldig plagsom trøtt kan du jo ta deg en tur til legen? Kankje han kan hjelpe deg? Ikke godt å gå sånn vettu :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #19 Skrevet 6. november 2004 Meya84 og Lilleulv: hvordan fant dere ut at det var tretthetssyndrom dere har? Fastlegen? Kan dere si noe om hvilke prøver som ble tatt feks? Jeg er alltid trøtt og uopplagt og legene jeg har vært hos finner ingenting. Siden jeg ikke har vitaminmangel ble det konkludert med at jeg er frisk. Men et eller annet er ikke som det skal være
Gjest Lilleulv Skrevet 6. november 2004 #20 Skrevet 6. november 2004 Meya84 og Lilleulv: hvordan fant dere ut at det var tretthetssyndrom dere har? Fastlegen? Kan dere si noe om hvilke prøver som ble tatt feks? Jeg er alltid trøtt og uopplagt og legene jeg har vært hos finner ingenting. Siden jeg ikke har vitaminmangel ble det konkludert med at jeg er frisk. Men et eller annet er ikke som det skal være Den diagnosen tok det meg et halvt år å få. gikk da til spesialist... Men på den tiden klarte jeg knapt å gå ut av senga da. Men det finnes forskjellige grader at trøtthetssyndrom. Jeg hadde kyssesyken og cytomegalovirusinfeksjon først. Har du hatt noe sånt? Kan du fortelle litt mer om hvordan det her har arta seg, så kan jeg prøve å hjelpe litt mer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå