Gå til innhold

Finne KJOLEN!

Anbefalte innlegg

Gjest BrudI2003
Skrevet

Jeg trenger hjelp!

Jeg skal gifte meg neste år (desember) men jeg finner ingen fin "vinterkjole"! Jeg har sett litt rundt hos forkjellige disagnere men det eneste jeg fant, som jeg likte, var en i New York, det vil koste med litt over 20.000 å få den sendt hit... :roll: Det er vel ikke noen som kan gi meg et tips om hvor i Norge/Sverige/Danmark man kan få tak i en "vinterkjole"??

Veldig glad for internett adresser! :D

Hilsen Jennifer :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest svenskbrud-ej inloggad
Skrevet

Varför inte leta efter en klänning som du tycker om och "lägga till" en vinterfodrad cape med fuskpälskrage??

Då behöver du inte ta hänsyn till om det skall vara lång eller kort ärm på klänningen.

lycka till!!

Gjest Nitha
Skrevet

MItt tips er å sjekke ut

www.xenikita.com

Jeg synes deres snow angel er helt nydelig. Den finnes både i rød (som avbildet på første bidals-side) og hvit (som det også skal være bilde av der innimellom alle kjolene deres et sted. Disse kjolene er enten designerkjoler som de har på lager, eller så skreddersyr de etter bilder og modell. Direkte billig er det ikke sammenlignet med kupp du kan gjøre på www.ebay.com, men i forhold til norske priser blir det likevel ikke ille.

Ellers støtter jeg forslaget om å kjøpe "vanlig" kjole med cape til.

Jeg må bare anbefale min favoritt www.jimhjelm.com som har helt nydelige kjoler.

Om du finner en designkjole på nett, så kan du forresten spare MYE kroner på å sette en venninne/bekjent i USA i sving med å kjøpe/sende kjolen. Det har jeg erfart...

Lykke til! :lol:

Skrevet
ånei.. ikke hu ranneih igjen!

Jennifer - Brud2003 skrev: "Jeg trenger hjelp!"

Hva er vel mer naturlig enn nettopp å få hjelp!!

Da synes jeg det er meget ufint at mange kommer med slike slengbemerkninger ang Ranneih..

Hvis du Xeyes (og andre) ikke kan leve med at noen andre enn deg legger igjen linker til sine favouritt steder, synes jeg du skal finne deg et annet forum å detla i.

Det er da mange andre linker som går igjen her...

Er det noen som har noe i mot at Ranneih hjelper andre??

I så fall synes jeg nok de bør ta det opp med henne!!

På språket dere snakker, får jeg inntrykk at det er mange "tenåringer" her inne!! Jeg er selv over 30 år og føler at slike bemerkninger passer bedre på IRC..

Jeg har selv handlet via Ranneih, og fikk akkurat den dressen m/ tilbehør jeg ønsket, til en pris jeg likte godt.. Jeg er nå en lykkelig gift mann..

- zap :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...