Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at vi har Stokke Trailz sin vogn til mini, bruker bagdelen ennå. Fornøyd med den, men vurderer om det kunne ha vært kjekt med en litt mindre, lettere vogn som passer bedre i terrenget, når vi snart kan bruke sportsdelen. Mannen mener jeg er helt sprø, men jeg ser for meg at bevovet for en sportsvogn bare vil øke :P Jeg er ute etter en vogn som er lett å manøvrere, har stor og god kallesje som skygger godt for sol og vind (akkurat dette er jeg misfornøyd med på Stokkevogna), vogna på funke bra på grus og sti, mulighet å bruke den til jogging hadde vært bra for å overtale mannen:fnise: Vogna bør også lett få plass i et bagasjerom uten å ta absolutt all plass. Finnes det en slik vogn som ikke koster en halv månedslønn? :P

AnonymBruker
Skrevet

Mountain buggy skryter på seg dette, men jeg har hatt den og den var skranglete å trille, dårlig støtdemping! 

Tar dog liten plass..

TFK joggster twist?

Anonymkode: b48c7...ec9

Skrevet

Har mountain buggy terrain og elsker den! Jogger med den hver dag og er veldig fornøyd, enkelt å gå tur i terreng og tar liten plass:) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mountain buggy urban jungle og syns den er supergod. (Hvis dener skranglete så er det kanskje en feil med den?? Vår er ikke skranglete).

Men var jeg deg ville jeg kanskje venta og sett litt, etter at du faktisk har begynt å bruke sportsedel.

Anonymkode: cbe3d...b93

Skrevet

Babyjogger City Elite, men den har dessverre kun forovervendt sportdel :/ 

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mountain buggy urban jungle og syns den er supergod. (Hvis dener skranglete så er det kanskje en feil med den?? Vår er ikke skranglete).

Men var jeg deg ville jeg kanskje venta og sett litt, etter at du faktisk har begynt å bruke sportsedel.

Anonymkode: cbe3d...b93

Nei, men noen bryr seg mer om ungen rister i filler enn andre, kanskje. Maken til drittvogn skal man lete lenge etter :) Dyr er den og.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, hironakamura skrev:

Babyjogger City Elite, men den har dessverre kun forovervendt sportdel :/ 

Det har de andre nevnte her og.

Skrevet

Har en Beemoo duo jogger som terreng/joggevogn og er veldig fornøyd. Eneste minus er at sportsdelen kun vendes framover.. Bruker mest vogn nummer 1, så det er ikke så farlig, men jeg hadde ikke likt det om jeg skulle brukt den veldig mye. Vogna er lett å trille, tåler en støyt, superlett å jogge med, tåler litt terreng og er sånn passe grei å se på. Bagen er litt liten, men det trenger jo ikke du tenke på. Prisen er veldig fin. :)

Skrevet

TFK joggster twist ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med mountain buggy. Har ikke opplevd at ungen ble ristet i filler 

Anonymkode: 573fd...78f

• Liker 1
Skrevet

Hvilke Mountain Buggy vogner har dere?☺️ Har funnet en brukt 2014 modell til 2000 kr, men vet ikke hvilken modell det er da, er det store forskjeller? :)

Skrevet

Prøver å dra litt oppigjen denne tråden jeg :)

Lurer fortsatt på MB, hvilke som er gode?

Også lurer jeg litt på den Beemoo Joggevogn Sport Kombo, er det noen som har den og har gode erfaringer? Ser den er på tilbud på Jollyroom nå. Den har gjort det ok i tester, men jeg liker å høre personlige erfaringer. Funker denne på litt røffere underlag? 

Skrevet

Vi var veldig fornøyd med babyjogger city elite

Skrevet
Den 8. juli 2016 at 13.17, Lumos skrev:

Prøver å dra litt oppigjen denne tråden jeg :)

Lurer fortsatt på MB, hvilke som er gode?

Også lurer jeg litt på den Beemoo Joggevogn Sport Kombo, er det noen som har den og har gode erfaringer? Ser den er på tilbud på Jollyroom nå. Den har gjort det ok i tester, men jeg liker å høre personlige erfaringer. Funker denne på litt røffere underlag? 

Har hatt urban og terrain, mest fornøyd med terrain fordi bakhjulene er større. Synes den er lettere å håndtere. Har aldri opplevd at ungen har ristet i filler som noen her skriver heller. Jentungen elsker vognen sin😄  Sportsdelen kan ikke brukes begge veier som er et minus. På de nye modellene er dekkene elendige, måtte bytte etter 4 uker.

AnonymBruker
Skrevet

Er storfornøyd med Britax B-motion. En venninne har Britax B-agile, og de er lette, gode og kjøre på grus, samt blir veldig små når du slår dem sammen. Får plass til min i en Toyota yaris hvertfall.

Anonymkode: 82cb9...c21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...