Gå til innhold

Nye dusjvegger, fagfolk, den ene vil ikke inn mot veggen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått pusset opp badet, men den ene dusjveggen vil ikke gå inn mot veggen. Ansvarlighavende for oppussingen sa at det var pga. at at veggen er litt skjev, men jeg trodde de rettet opp sånne ting når de har pusset hele badet fra bunnen? Han sa man kan få kjøpt sånne vaakumgreier med en koblingtråd, men visste ikke hvor. Badet blir veldig trangt når man ikke kan skyve begge dørene inn. Som nødhjelp har jeg tatt i bruk en våt vaskeklut og hengt over begge dusjveggene og det fungerer, men kan jo ikke ha det sånn. Har han rett? Burde de ikke retta opp veggen så alt er i vater? Har mistanke om at de har lagt membran og ny flis på gamle fliser. Er det i så fall tillatt?

Hvis han har rett, vet noen hvor man får kjøpt sånne vaakum-greier som man fester på begge veggene med en kort lenke mellom?

Anonymkode: 03a57...4f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere ikke har bedt om det, så gjør de det ikke nei. Å rette opp en vegg er ikke bare-bare, det er tid og kostnadskrevende, så ikke noe de gjør uten att man ber om det.

Hvem satte opp dusjeveggen, var det de? Isåfall burde de, synes jeg, diskutert med dere, løsning når de så at den ikke står rett.

Men hva mener du med at døren ikke vil gå inn mot veggen egentlig? At tden svinger ut pga skjev vegg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Om dere ikke har bedt om det, så gjør de det ikke nei. Å rette opp en vegg er ikke bare-bare, det er tid og kostnadskrevende, så ikke noe de gjør uten att man ber om det.

Hvem satte opp dusjeveggen, var det de? Isåfall burde de, synes jeg, diskutert med dere, løsning når de så at den ikke står rett.

Men hva mener du med at døren ikke vil gå inn mot veggen egentlig? At tden svinger ut pga skjev vegg?

Mener at man ikke kan skyve begge dørene inntil dusjhjørnet, den ene glir ut igjen. Det er et firma som har rehabilitert badet. De sa at det er vanlig og har forhørt meg med en annen som også sa det. Ser ikke hvilken løsning vi kan få til. Da vil det sikkert påløpe enda flere utgifter.

Ts

Anonymkode: 03a57...4f3

Skrevet

Skjønner. Kan en liten rustfri magnet øverst være en idé? Akkurat der vegg og dusjvegg møtes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...