AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Dro stebarna på ferie med moren. Jeg vet dette er ulovlig tema her på KG, men jeg må bare. To uker uten evigvarende fulle skittentøyskurver, to uker uten å måtte støvsuge hver dag, to uker uten å måtte rydde dagen lang. Dette er MIN ferie HAAALELUJAH! Og så kan jeg lade opp til bilferie når de kommer tilbake :D DREP MEG! Anonymkode: da8f1...056 8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 som i "DREP MEG", så mener jeg - FYR LØS - stemorhatende monstre her inne Anonymkode: da8f1...056
Daiquiry Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Jeg føler det samme når mine reiser med faren sin på ferie, da får jeg et pusterom og kan lade batteriene til en travel høst, så du får ikke kjeft av meg. Kos deg og nyt egentiden 2
Gjest Jørild Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Jeg synes og det er fantastisk når mine barn drar på ferie med andre. Da har jeg skikkelig husmorferie, leser, ser på tv, sover lenge, drikker kaffe med beina på bordet. Jeg tror det er ganske normalt og veldig lite provoserende på de fleste.
*Cassie* Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Jeg føler det også sånn når mine egne reiser noen uker til faren😜 Ingen kjeft her heller, der ER deilig å slappe av når man endelig kan😊 Kos deg😀 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 Det er godt når min eeiser på ferie til faren. Då kan eg akkurat som eg vil. Ikkje minst sova lenge 😀
Calleia Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 Samme tenker jeg.. Både om mine egne og stebarna... Deilig med alenetid...! 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 Og jeg skulle så gjerne hatt 2 uker barnefri selv. Her skal barna på 2 dagers sommerferie til sin far, da har de ikke sett han på 6 uker. Anonymkode: c260a...e0a
Adara Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 Syntes dere stemødre egentlig er ganske uegoistiske, tenk det ansvaret dere påtar dere. Jeg ville ikke ha gjort det, for å si det sånn. God ferie.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 Jeg tenker at det er det samme om det er stebarn eller vanlig barn. Hvorfor har du lyst på "kjeft" for det, eller i det hele tatt prøve å hinte frem til at skal få det? I utgangspunktet er jo ingen "stemorhatere", men mange stemødre ekskluderer stebarna og mange er direkte slemme mot stebarna, og det er akkurat det folk reagerer på. At du er glad for å ha "barnefri" er det nok ikke mange som reagerer på. Anonymkode: 20d32...835 1
Maiava88 Skrevet 30. juni 2016 #13 Skrevet 30. juni 2016 Samme her😊 Men jeg gleder meg også til de kommer tilbake, for da skal vi hele gjengen på en liten ferietur. Desuten er den gjensynsgleden til dem og min egen datter (deres stesøster) ubetalelig 😍 Selv om jeg vet jeg kommer til å bli dausliten etter en uke (er høygravid i tillegg 😂) så er det verdt det! Nyter friukene med god samvittighet jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå