AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Jeg har planer om å kjøpe leilighet om 6-12 måneder, så jeg leter ikke aktivt etter leilighet. Men plutselig dukket drømmeleiligheten opp. Jeg har fått lån og har råd til å betjene lånet. Men leiligheten ligger litt vanskelig til ift kollektivtransport, så jeg er nødt til å ha bil. I tillegg til andre utgifter har jeg ikke råd til å bo der enda. Er det helt idiotisk å kjøpe leiligheten og leie den ut inntil jeg kan bo der selv? har dere noen tanker rundt dette? Anonymkode: b5223...532
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Ikke noe idiotisk det. Lykke til Vi kommer kanskje til å gjøre noe lignende selv. Anonymkode: c967c...9c1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Nei, ikke hvis den er lett å leie ut. Sjekk på hybel.no eller Finn.no om andre leier ut i området, hvor mye de tar og evt hvor lenge annonsene har ligget ute (men det siste med en klype salt, ikke alle fjerne annonsen med en gang de har fått leietaker).. Anonymkode: a62b9...225
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Hvis det er borettslag så vær klar oger at det ofte er regler tilknyttet uteleie av leiligheten, f.eks at du må ha bodd der selv før du kan leie ut til andre. Anonymkode: c3ac9...672 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå