AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Hvilke sminkeprodukter sverger du til, hvis du skulle velge EN favoritt til hvert sitt bruk, når du skal bruke litt tid foran speilet? Jeg sverger til disse, elsker de rett og slett: 1. Foundation - Diorskin Nude 2. Konturering - ABH Contour kit, medium/light 3. Blush - Sensai Cheek Blush, CH03 Usukurenai 4. Highlighter - theBalm Mary-Lou Manizer 5. Øyeskygge - IsaDora Eyeshadow Quartet, 06 Nude Sand 6. Eyeliner - H&M Liquid eyeliner 7. Falske vipper (bruker ikke mascara) - eBay + DUO Eyelash Adhesive 8. Øyebryn - ABH Brow Wiz, Soft Brown 9. Leppestift - bareMinerals Cherry On Top Anonymkode: 8081e...c62
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 + IsaDora Nude Inliner til våtkanten selvsagt Anonymkode: 8081e...c62 1
laperla Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 1. Farget dagkrem - BioHydrate All in one Tinted moisturizer fra Estelle & Thild i Light 2. Konturering - 3. Blush - Fusion Ink blush fra YSL i Pink Attraction 4. Highlighter - Mineralize Skinfinish fra MAC i Lightscapade 5. Øyeskygge - Baked Eye color fra Kicks i Sheer Perfection (brukes også som highlighter) 6. Eyeliner - Always Sharp waterproof liner fra Smashbox i Bare til å ha på våtkanten for et mer våkent blikk. 7. Mascara - False Lash wings mascara fra Loreal i svart 8. Øyebryn - ABH Brow Definer i Taupe og Tinted Brow mascara fra NYX i Blonde 9. Tinted lip balm - Eight Hour Sheer lip tint fra Elizabeth Arden i Blush, Volupte Sheer Candy fra YSL i 09 Cool Guava, Tinted lip balm fra Burt´s Bees i Sweet Violet 1
Gjest Ravna Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna
fresia Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 foundation: Bourjois Healthy Mix Serum i Dark Beige concealer: gloMinerals gloCamouflage i Golden/Golden Honey mascara: Helena Rubinstein Lash Queen Sexy Blacks/Max Factor Clump Defy Extensions øyebryn: Anastasia Beverly Hills Brow Wiz/NYX Micro Brow Pencil i Taupe blush: H&M i Cantaloupe/Apricot bronzer: H&M i Sunrise Glow
Gjest BabyBlue Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 Foundation: Jane Iredale Glow Time BB Cream + Laura Mercier Tinted Moisturizer. Maskara: Le Volume De Chanel + Kanebo Kate Lash Maximizer som base for å få mer volume og mer hold, og vippene blir helt sinnssyke Eyeliner: En ganske billig favoritt er Shimmer Strips Custom Eyes av Physicians Formula. Jeg anbefaler trioen som heter Nude Eyes. Den svarte sitter hele dagen og irriterer ikke øynene. Ingen smudging heller! Blush: Diablo av Silk Naturals. Den er superpigmentert og sjokkrød, men er den mest naturlige blushen jeg noengang har prøvd bare jeg er sparsom. Det ser ut som du kommer inn etter å ha vært ute i kaldt vær og blir absolutt nydelig om sommeren når man har litt glød i huden. Øyenbryn: Etude House Drawing Eyebrows i Grayish Brown. Den sitter godt, er naturlig i fargen og varer lenge. Jeg forstår ikke hvordan et produkt til snaue 30 kroner ble en favoritt, men jeg velger alltid denne over Brow Pomade fra Anastasia selv om jeg eier begge deler. Primer: Jeg synes det meste fungerer helt likt. Sephora sine primere er ganske OK og kommer i en hygienisk og praktisk pumpeflaske. Utenom det er sprayen fra Urban Decay veldig gode for å sette sminken. Settingpudder: Silk Naturals Blur Powder i Tinted. Bronzer: Too Faced Milk Chocolate. Highlighter: The Balm Mary Loumanizer. Konturering: Anastasia Beverly Hills i Fawn som jeg så blender ut med Hourglass Ambient Light i Radiant. Kunne ikke valgt bare den ene eller den andre da de fungerer så forskjellig, men Fawn er helt håpløs i seg selv da den er for pigmentert for min lyse hud. Ambient pudderet varmer opp fargen og gir en HD effekt. Leppestift: MAC Pure Zen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå