AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Har fornavnet og fødselsåret på en kjekk fyr jeg har lyst til å stalke, i tillegg regner jeg med at han bor i samme byen han jeg møtte han. Går det an å finne etternavnet? Prøvd å søke han opp på facebook med fornavn og by. Men han har såpass vanlig fornavn pluss at vi bor i Oslo så mange innbyggere! Sjekket skattelistene, men de krever etternavn for å søke! Håper på tips og ingen judging Anonymkode: 0f559...5db
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Jeg fant igjen en fyr sånn en gang. Visste fødselsåret, fornavn, at han bodde på Frogner og hvilken bransje han jobbet i(tok aldri kontakt med han da, han hadde vel trodd jeg var skikkelig sprø). Anonymkode: 1bf62...672
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Google Image search, hvis du har en kopi av et bilde som han sannsynligvis har lagt ut på sosiale medier. Anonymkode: 3487d...654
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Du må gå grundig til verks. 1.Åpne tre vinduer på pc-en: Nettkatalogen/eller lignende.,Facebook,og Skattelistene. 2.Gå igjennom telefonkatalogen og sjekk alle med det fornavnet. 3.Søk etter navnene i skattelistene. 4.De som faller i rett aldersgruppe søker du opp på Face. Jeg har funnet flere på den måten.Særlig mannfolk som har prøvd å kontakte meg på nettdatingsider uten abonnemang. Anonymkode: c62d1...5f9 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant igjen en fyr sånn en gang. Visste fødselsåret, fornavn, at han bodde på Frogner og hvilken bransje han jobbet i(tok aldri kontakt med han da, han hadde vel trodd jeg var skikkelig sprø). Anonymkode: 1bf62...672 det er du jo også. Anonymkode: 04621...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå