AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Er det noen som har prøvd Bisolvon eller noe slimløsende hostesaft? Har det funket på dere og hvor lenge prøvde dere før det klaffa med hostesaft? Jeg har prøvd i snart 2 år og dette er siste utvei! Nå et jeg lei av å prøve. Vi er så klare med å få barn, alt er på plass (økonomi, hus osv.) jeg blir veldig dårlig av hostesaften pga jeg blir kvalm av det og holder på å kaste opp. Så håper det klaffer denne mnd! Anonymkode: 7fc16...011
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Jeg brukte slimløsende hostesaft måneden jeg ble gravid, men hadde måneden før hatt et mislykket prøverørsforsøk og hadde nok fortsatt en del hormoner i kroppen etter det. Vanskelig å vite hva som gjorde utslaget slik at jeg blir gravid. Hadde prøvd i 2 år da jeg endelig ble gravid. Tror ikke det skader å bruke hostesaft og kommer nok til å bruke det når vi skal forsøke på neste graviditet. Men tror ikke at det er avgjørende for å bli gravid. Anonymkode: 60bf6...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå